توزیع بیش از ۳۰ هزار نسخه اقلام فرهنگی در چهارمحال و بختیاری

در آستانه فرارسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بیش از ۳۰ هزار نسخه پوستر و اقلام فرهنگی تبلیغی در چهارمحال و بختیاری تهیه و توزیع شد.

فیروز صفوی مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ۱۰ هزار پوستر، کتابچه و بنر و اقلام فرهنگی تبلیغی به مناسبت سی وچهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و گرامیداشت ١٥ خرداد ١٣٤٢ در چهارمحال و بختیاری تهیه و توزیع شد.

وی افزود: ویژه نامه‌ای ٢٢ صفحه‌ای نیز با عنوان امام دل‌ها در خصوص گرامیداشت قیام ١٥ خرداد و سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و با مطالب ارزشمند‌ی در خصوص مهدی موعود (عج)، بخشی از بیانات حضرت امام خمینی (ره) از صحیفه امام (ره)، توصیه و آداب اسلامی از امام خمینی (ره)، مطلبی جامع در خصوص وحدت و همدلی و پرهیز از تفرقه و اختلاف از امام خمینی (ره)، شعری با عنوان برای هم فدای هم، مطلب شما انقلابی هستید از امام (ره)، بیاناتی از امام خمینی در خصوص آل سعود خائن، نظرات اندیشمندان و رهبران جهان در خصوص امام خمینی (ره)، بیاناتی از مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص ابعاد شخصیتی امام (ره)، مطلبی با عنوان یک روز با امام (ره)، نکاتی از کتاب ولایت فقیه، شعری از امام راحل چاپ و منتشر شده است.


بیشتر بخوانید


صفوی اضافه کرد: در بخش دیگری از این کتابچه جامع توزیع شده در این مناسبت‌ها به مطالب ارزشمندی در خصوص ١٥ خرداد ١٣٤٢ با عنوان نقطه عطف بیداری و قیام اشاره شده است با عناوین همچون فیضیه مهد انقلاب، قیام ١٥ خرداد و ١٧ خرداد ١٣٥٤ حماسه‌ای در امتداد خرداد ١٣٤٢ برگرفته از کتاب " از امامیه تا فیضیه "به نگارش محمد علی صادقی در خصوص نقش آفرینی طلاب استان در شکل گیری انقلاب اسلامی پرداخته شد.

وی گفت: در پایان این مجلد به سالروز انتخاب آیت الله سید علی خامنه‌ای به عنوان رهبر جمهوری اسلامی ایران مطلب جامعی تقریر و نهایتا با دو عنوان امر رهبر ١ و ٢در خصوص اقتصاد مقاومتی و اتکا کشور به تولیدات داخلی، اشتغال و حمایت از تولید ملی و معرفی کتاب پایان پذیرفته است.

صفوی ادامه داد: این اقدام باهمکاری روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهار محال و بختیاری و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) صورت گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.