انتخاب ۹ خوزستانی برای حضور در رویداد ملی جوان شایسته

رییس اتاق بین الملل جوانان اهواز از انتخاب ۹ خوزستانی برای حضور در رویداد ملی جوان شایسته (TOYP ۲۰۲۳ JCI) در دسته کسب و کار و کارآفرینی خبر داد.

محمد نجفیان رییس اتاق بین الملل جوانان اهواز  گفت:  زمینه های شرکت در رویداد جوان شایسته شامل دستاوردهای تجاری، اجتماعی و کارآفرینی است.

او با بیان اینکه بعد از مهلت فراخوان این رویداد در پنجم خردادماه جاری، تعداد ۴۰ چهره جوان خوزستانی ۱۸ تا ۴۰ سال اقدام به ثبت نام کرده‌اند، افزود: بعد از بررسی‌های صورت گرفته، چهره‌های جوان تاثیرگذار خوزستانی برای حضور در رویداد جوان شایسته سال (TOYP) انتخاب شدند.

رییس اتاق بین الملل جوانان اهواز ادامه‌داد: اثرگذاری به نفع جامعه و ملت، ایجاد انگیزه برای قشر جوان نیز از جمله شاخص‌های انتخاب جوان شایسته منطقه‌ای و ملی تعیین شده است.

آقای نجفیان می گوید: انتخاب شدگان در این رویداد به همسالان خود انگیزه می‌دهند که به دنبال تعالی و خدمت به دیگران باشند و در راستای امید آفرینی در جامعه مفید باشند.

او با اشاره به اینکه جوانان شایسته زمینه لازم را فراهم می‌کنند تا جوانان با انگیزه بیشتر وارد کسب و کار و کارآفرینی شوند، ادامه داد: این رویداد هرساله به صورت محلی، ملی و بین المللی برگزار می‌شود.

رییس اتاق بین المللی جوانان اهواز گفت: داوران این رویداد معمولا از سازمان‌هایی مانند ملل متحد و اتاق بازرگانی بین المللی و یا اساتید دانشگاه، صاحبان کسب و کار معتبر و یا اعضای هیات نمایندگان اتاق‌های بین الملل جوانان در جهان انتخاب می‌شوند.

آقای نجفیان با اشاره به اینکه در مرحله نیمه نهایی و نخست داوری؛ مهدی ممبینی فعال رسانه‌ای، علی داودی فعال حوزه صنعت، عبدالله سعیدی مخترع و فعال اجتماعی، محمد جباری فعال حوزه کشاورزی، علی گیم فعال حوزه صنایع دستی، حامدمنصوری بیدگانی فعال حوزه صنعت، فاطمه ساکی فعال حوزه صنایع دستی، فاطمه عموری فعال حوزه مد و لباس، ندا خنیفر فعال حوزه بازرگانی از استان خوزستان انتخاب شدند.

منتخبان ملی این رویداد بر اساس امتیازات کسب شده در سه حوزه موفقیت در کسب و کار، تاثیرگذاری اجتماعی و الهام بخشی برای جوانان انتخاب خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار