فرمانده انتظامی سیرجان گفت: افرادی که در درگیری لفظی و نزاع منجر به قتل رخ داده در یکی از روستا‌های سیرجان حضور داشتند، دستگیر شدند. 

سرهنگ مرتضی امیرسبتکی گفت: در پی وقوع قتل، طی یک درگیری لفظی و نزاع شکل گرفته در یکی از روستا‌های سیرجان و متواری شدن متهمان، ماموران پلیس، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

او افزود: در بررسی‌های میدانی و اولیه مشخص شد بر اثر درگیری لفظی و نزاع بین یکی از اهالی با سرنشینان یک خودرو و فردی که متعاقب این نزاع وارد صحنه شده بود، یکی از طرفین نزاع با چاقو مجروح و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می دهد.

فرمانده انتظامی سیرجان بیان داشت: بدین منظور ماموران پلیس آگاهی پس از بررسی‌های لازم در کمتر از ۲۴ ساعت،  ۳ نفر از عوامل حاضر در این نزاع منجر به قتل را دستگیر کردند که دستگیری عامل اصلی وقوع این قتل با انجام پی جویی‌های پلیسی ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۴:۰۱ ۱۴ تير ۱۴۰۲
سیرجان خیلی جوان های بی رحم وحار داره باید خانواده های که بچه هاشون از دست میدن فقط قصاص درخواست کنند تا درس عبرت بشه خیلی چاقو وقمه به دست هستن
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۳:۵۹ ۱۴ تير ۱۴۰۲
سیرجان خیلی جوان های بی رحم و هار داره باید خانواده های که بچه هاشون از دست میدن فقط قصاص درخواست کنند تا درس عبرت بشه خیلی چاقو وقمه به دست هستن
آخرین اخبار