بیانیه اتحادیه «علمای بیروت» در تجدید پیمان با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره)

اتحادیه «علمای بیروت» در بیانیه‌ای به مناسبت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با آرمان‌های ایشان تجدید پیمان کردند.

اتحادیه «علمای بیروت» ضمن تجدید پیمان با حضرت امام خمینی (ره) برای حفظ دستاوردها و پیروزی های ناشی از فداکاری ها، ابراز امیدواری کرد ملت ایران همچنان در برابر طرح های دشمنان برای آسیب وارد کردن به ثبات و امنیت جمهوری اسلامی و منطقه، هشیارانه عمل کند.  

پایگاه خبری العهد لبنان نوشت در سی و چهارمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره)،  اتحادیه «علمای بیروت» خطاب به امت اسلامی، رشد آموزه های امام و افزایش عزت و قدرت امت اسلامی، حمایت گسترده از مستضعفان جهان، آرمان فلسطین و مقدساتش و اهتمام به آن را ارزشمند خواند و افزود «امام راحل از همان روزهای نخست انقلاب اسلامی ایران، دفاع از آرمان فلسطین را بر هر مسلمانی واجب کرد؛ انقلابی که با جنگ ها و فتنه ها مقابله کرد و همچنان با غرب مستکبر، تحریم ها و نادانی آن در این راه، مقابله می کند.» 

اتحادیه «علمای بیروت» با انتشار بیانیه ای افزود «در سالگرد رحلت امام، از روح و افکار ایشان، همه مفاهیم و ارزش های آزادی، عدالت، عزت و کرامت، و تصویر درخشان اسلام را که دشمنان از آن هراس دارند، الهام می گیریم. به ملت برادر ایران که در راه انقلاب و تداوم آن فداکاری ها کرد، تبریک می گوییم و امیدواریم این ملت همچنان در قبال طرح های همیشگی دشمنان که برای آسیب وارد کردن به وحدت، ثبات و امنیت جمهوری اسلامی و منطقه برنامه ریزی می کنند، بابصیرت و هشیار باقی بماند. ما و ملت های منطقه با ملت ایران که آن را الگو می دانیم، عهد می بندیم. همچنین برای حفظ دستاوردها و پیروزی های نشات گرفته از فداکاری ها، با امام راحل تجدید پیمان می کنیم.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار