تجهیز راهور همدان به دستگاه حکاکی بر روی ارکان خودرو

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک همدان به دستگاه حکاکی بر روی ارکان وسیله نقلیه شامل شاسی، بدنه و موتور مجهز شد.

سرهنگ غلامعلی همایی امجد افزود: پیشتر حکاکی بر روی ارکان وسیله نقلیه در نمایندگی خودرو انجام می‌شد.

او گفت: با توجه به اینکه بیشتر اقدامات شماره گذاری و تعویض پلاک خودرو در این مرکز صورت می‌گیرد به منظور رفاه حال مراجعان دستگاه حکاکی نیز خریداری و به تجهیزات این مرکز افزوده شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با بیان اینکه راهور همدان یازدهمین استانی است که به این دستگاه مجهز می‌شود تصریح کرد: چنانچه شماره شاسی، بدنه و سیلندر خودرو به علل مختلف نظیر تصادف و پوسیدگی وسیله نقلیه از بین رفته باشد یا به خاطر نواقص فنی، نیاز به تعویض موتور باشد، برای حک شماره جدید، نیازی به مراجعه به نمایندگی خودرو نیست و این اقدام در همین محل صورت می‌گیرد.

سرهنگ همایی امجد افزود: پیشگیری از اتلاف وقت مراجعان، کاهش هزینه حک شماره بر روی ارکان خودرو جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان در صف انتظار و ترافیک و جلب رضایت عمومی از مزایای مجهز شدن مرکز شماره گذاری همدان به این دستگاه است.

او گفت:مجهز شدن راهور به دستگاه حکاکی موجب کاهش هزینه ارائه خدمات و تجمیع خدمات در یک نقطه است که موجب افزایش رضایتمندی مردم می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.