ویژگی‌های جدید گوگل برای گوشی‌های اندروید

گوگل ایموجی‌های جدیدی را برای گوشی‌های اندرویدی طراحی کرده که به زودی عرضه خواهند شد.

گوگل ویژگی‌های جدیدی را معرفی کرده است که به زودی برای گوشی‌های اندرویدی و ساعت‌های هوشمند دارای سیستم عامل WearOS عرضه می‌شود. مهم‌ترین این ویژگی‌ها به شرح زیر است:

ایموجی‌های "بازترکیبی" در تلفن‌های اندرویدی

گوشی‌های اندرویدی دارای یک فایل Emoji هستند که به کاربران امکان می‌دهد با استفاده از Gboard، شکلک‌ها را به استیکر‌ها تبدیل کنند. کاربران اکنون می‌توانند بسته‌های شکلک‌هایی با تم آب دریافت و برای دوستان یا خانواده ارسال کنند.

وب دارک را برای یافتن آدرس جیمیل اسکن کنید

کاربران در ایالات متحده اکنون می‌توانند بررسی‌هایی را انجام دهند تا ببینند آیا آدرس‌های جیمیل آن‌ها در وب دارک افشا شده است یا خیر. کاربران همچنین دستورالعمل‌هایی را در مورد اقداماتی که می‌توانند برای محافظت از خود به صورت آنلاین انجام دهند، دریافت خواهند کرد.

میانبر Spotify برای ساعت‌های WearOS

کسانی که ساعت‌های WearOS دارند، اکنون می‌توانند با اضافه کردن میانبر Spotify، موسیقی را مستقیماً از ساعت مچی خود پخش کنند.

عناصر رابط جدید

کاربران اندروید سه ویجت جدید دریافت خواهند کرد. گوگل در حال افزودن سه ویجت جدید است که به کاربران امکان می‌دهد اطلاعات را در یک نگاه روی تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های خود مشاهده کنند.

گوگل در یک پست وبلاگی اعلام کرد: "به سرعت توصیه‌های شخصی سازی شده فیلم و نمایش تلویزیونی را با Google TV بیابید، سهام خاص را با Google Finance دنبال کنید و از عناوین انتخاب شده روزانه از Google News لذت ببرید. "

ویژگی جدید برای Google Play Books

با Google Play Books، کاربران می‌توانند به تمرین خواندن دسترسی پیدا کنند که «به خوانندگان جدید کمک می‌کند تا واژگان و مهارت‌های درک مطلب را با استفاده از تلفن‌ها و تبلت‌های Android با هزاران کتاب الکترونیکی سازگار برای کودکان در دسترس، بهبود بخشند».

منبع: ارم نیوز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ramin arefnia(ramin_atr1)
۰۲:۲۲ ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
سلام.لطفا راهنمایی کنید که چرا نمیتوانم داده هایم را در گوگلاکانت همگام‌سازی کنم؟
آخرین اخبار