نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

کمیسیون اجتماعی با لحاظ میانگین ۵ سال آخر برای تعیین حقوق بازنشستگان مخالف است

ولی اسماعیلی گفت: نحوه محاسبه حقوق بازنشستگان با پیشنهاد لحاظ میانگین ۵ سال آخر به دلیل تبعات اجتماعی که خواهد داشت قطعا موافقت نخواهیم کرد.  

ولی اسماعیلی در واکنش به نحوه محاسبه حقوق بازنشستگی در برنامه هفتم، گفت: ما بعد از اینکه لایحه برنامه هفتم در مجلس اعلام وصول شود قطعا به این حوزه ورود کرده و در خصوص مباحثی که ارتباط مستقیم با کمیسیون اجتماعی دارد اظهار نظر تخصصی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در مورد نحوه محاسبه حقوق بازنشستگان با پیشنهاد لحاظ میانگین ۵ سال آخر به دلیل تبعات اجتماعی که خواهد داشت قطعا موافقت نخواهیم کرد. 

اسماعیلی یادآور شد: ما سعی می‌کنیم در مورد این مباحث با یک روند پلکانی در عرض ۵ سال انجام دهیم که هم بتوانیم به توانمندی صندوق کمک کرده باشیم هم تبعات اجتماعی ۳ یا ۵ سال که در لایحه برنامه هفتم مطرح شده را هم مدنظرداشته باشیم.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: بازنشستگان اطمینان داشته باشند که ما نحوه محاسبه حقوق بازنشستگی را در کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم اصلاح خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۰:۲۶ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
کسانی که این قانون رو وضع کردن مطمئناً در ایران زندگی نمیکنند.چطور ممکنه توی کشور ما سالانه 50تا 100درصد تورم داریم (البته واقعی )تورم حقوق چون دادنیه پایین میگن ولی تورم خرید که همه چیزو به دلار حساب میکنن یه چیز دیگه است.بگذریم.واقعاً میشه با میانگین حقوق 5ساله در سال پنجم 5روز زندگی کرد؟؟؟؟؟ بهتره عادل ومنصف باشیم!!!
آخرین اخبار