انعقاد ۱۱ تفاهم‌ نامه همکاری برای کاشت یک میلیارد درخت

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران نوشهر از انعقاد ۱۱ تفاهم‌نامه همکاری با دستگاه‌های کشور برای کاشت یک میلیارد درخت خبر داد.

مهرداد خزایی پول مدیر کل منابع طبیعی و آبخیرداری استان مازندران نوشهر از انعقاد ۱۱ تفاهم‌نامه همکاری با دستگاه‌های کشور برای کاشت یک میلیارد درخت خبر داد و گفت: برای کاشت یک میلیارد درخت و جلب مشارکت مردمی از بهمن ۱۴۰۱ تفاهم‌نامه‌هایی با دستگاه‌هایی مانند آموزش و پرورش، جمعیت هلال احمر، انجمن طبیعت گردی ایران، صدا و سیما، دانشگاه‌های منابع طبیعی، علوم تحقیقات و علوم دریایی، دهیاران و شورا‌های اسلامی غرب مازندران، بنیاد مستضعفان و ... شده‌ایم تا بتوانیم از ظرفیت‌های آن‌ها برای پیشبرد این طرح استفاده کنیم.

او افزود: امروز نیز تفاهم‌نامه‌ای با شرکت عمران مسکن شمال وابسته به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در زمینه همکاری و مشارکت‌های علمی و تحقیقاتی، تولید و کاشت نهال به منظور اجرای طرح کاشت یک میلیارد درخت امضا شد.

خزایی با اذعان به این که تفاهم‌نامه‌های دیگری نیز با بخش خصوصی، سایر دستگاه‌ها، دانشگاه‌ها و تشکل‌ها در حال انعقاد هستیم، گفت: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری غرب مازندران از حضور و توانمندی همه دستگاه‌های اجرایی و خصوصی در اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت استقبال می‌کند.

او افزود: در چارچوب این تفاهم‌نامه بحث‌های تولید و کاشت نهال، آبیاری و مراقبت از نهال‌هایی که در عرصه‌هایی منابع طبیعی معرفی می‌کند، مطرح است.

بر اساس این گزارش، تفاهم‌نامه همکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیرداری استان مازندران نوشهر و مدیر عامل شرکت عمران مسکن شمال وابسته به بنیاد مستضعفان که با موضوع همکاری در اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت تنظیم شده است از سوی مهرداد خزایی پول به نمایندگی از اداره کل منابع طبیعی و آبخیرداری استان مازندران نوشهر و محمد مهدی صفوی مدیر عامل شرکت عمران مسکن شمال (نمک آبرود) امضا و مبادله شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.