ساخت جاده به همت ارتش برای رفع محرومیت در زهکلوت

با هدف اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی، زیرسازی جاده چاه‌ ابراهیم _طَبَق _ دازان زهکلوت به همت نیروی زمینی ارتش در حال انجام است.

عملیات زیرسازی جاده چاه ابراهیم_طَبَق _ دازان شهرستان تازه تاسیس زهکلوت به همت گروه ۴۵۵ مهندسی رزمی جنوب‌شرق نیروی زمینی ارتش آغاز شده است و تا سال آینده به پایان می‌رسد. 

 نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار کرمان، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی کرمان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران کل استان از جاده چاه ابراهیم _ طَبَق _ دازان بازدید کردند. 

عبدالعزیز قنبری، فرمانده گروه ۴۵۵ مهندسی رزمی جنوب شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه این بازدید گفت: با هدف خدمت به مردم منطقه و محرومیت‌زدایی، عملیات زیرسازی جاده چاه ابراهیم _طَبَق _ دازان به همت گروه ۴۵۵ مهندسی رزمی جنوب شرق نیروی زمینی ارتش با امکانات و تجهیزات سازمانی در حال انجام است.  

او افزود: طول این محور ۳۷ کیلومتر است که در مدت زمان ۶ ماه، ۱۷ کیلومتر آن زیرسازی شده و براساس پیش‌بینی‌ها، مابقی زیرسازی مسیر تا سال آینده به پایان می‌رسد. 

 زیرسازی و آسفالت این محور با مشارکت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان، سپاه و ارتش در حال انجام است‌. 

در ادامه نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان،  استاندار کرمان، فرمانده سپاه ثارالله استان، نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی کرمان در مجلس و جمعی از مدیران کل استان، وارد روستای طَبَق نمداد از توابع شهرستان تازه تاسیس زهکلوت شدند. 

 

نماینده ولی فقیه در استان

در این بازدید استاندار کرمان ضمن بازدید میدانی از بخش‌های مختلف روستا در جریان مشکلات ساکنان قرار گرفت و دستور رسیدگی به مشکلات آن را به مدیران مربوطه صادر کرد. 

استاندار کرمان در ادامه با حضور در جمع مردم در جریان مسائل و مشکلات قرار گرفت. 

روستای طَبَق نمداد، دارای ۱۶۰ خانوار از توابع شهرستان تازه تاسیس زهکلوت است و عمده مشکلات آنان مربوط به تامین آب شرب و اشتعال زایی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار