انجام تشریفات گمرکی کالا‌های همراه ۶۴ هزار و ۷۰۱ مسافر در گمرکات کرمانشاه

سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه، از انجام تشریفات گمرکی کالا‌های همراه ۶۴ هزار و ۷۰۱ مسافر ورودی و خروجی از گمرکات استان در دو ماهه نخست سال‌جاری خبر داد.

علی‌اصغر عباس‌زاده، سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه از انجام تشریفات گمرکی کالا‌های همراه ۶۴ هزارو ۷۰۱ مسافر ورودی و خروجی از گمرکات استان در دو ماهه نخست سال‌جاری خبر داد.

وی اظهار کرد: از این میزان مسافر در دو ماهه ابتدای سال‌جاری، ۳۳ هزار و ۷۵۵ نفر آن، مسافران ورودی به کشور است که از طریق گمرکات مرزی پرویزخان و خسروی وارد کشور شده است.

سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه افزود: این تعداد مسافر ورودی به کشور در دو ماهه نخست سالجاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش ۱۶۴ درصدی داشته است.

وی سهم مسافران خروجی از گمرکات مرزی پرویزخان وخسروی در این مدت را ۳۰ هزارو ۹۴۶ نفر اعلام کرد و گفت: این تعداد مسافر خروجی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۹۴ درصد افزایش داشته است.

 عباس‌زاده اضافه کرد: در مجموع در دو ماهه نخست سال‌جاری ۶۴ هزار و ۷۰۱ مسافر از مرز‌های خسروی و پرویزخان تردد داشته‌اند که تشریفات گمرکی کالا‌های همراه آنان توسط کارکنان گمرکات خسروی و پرویزخان در کوتاه‌ترین زمان انجام پذیرفته است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.