حضور فعال تشکل‌های قرآنی فارس در مسابقات قرآن

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی فارس از حضور فعال تشکل‌ها و مؤسسات قرآنی در چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف خبر داد.

سیدحمید موسوی با اشاره به ثبت‌نام چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف گفت: از آنجا که این مسابقات یکی از بزرگترین رویداد‌های قرآنی کشور به خصوص برای ارتقای سطح فعالان قرآنی لذا نهاد‌های مختلفی از جمله تبلیغات اسلامی برای تبلیغ و اطلاع‌رسانی گسترده آن فعالیت دارند.

او گفت: تاکنون جلسات و برنامه‌ریزی‌های متعددی برای حضور اقشار مختلف مردم در این دوره از مسابقات در سطح استان تشکیل شده است که از جمله آن می‌توان به برگزاری جلسات با حضور مسئولان اتحادیه تشکل‌ها و مؤسسات قرآنی استان اشاره کرد.

موسوی از انجام جلسات و برنامه‌ریزی‌های متعدد برای حضور فعال تشکل‌ها و مؤسسات قرآنی در چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف خبر داد و گفت: تاکنون دو جلسه با حضور مدیران تشکل‌های قرآنی شیراز و به دعوت اتحادیه تشکل‌های قرآنی و مؤسسات قرآن و عترت فارس در این راستا تشکیل شده است.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی فارس ادامه داد: در این جلسات مدیران تشکل‌های قرآنی نسبت به رشته‌های این دوره از مسابقات توجیه شدند و بنا شد تا اطلاع‌رسانی‌های لازم را به مخاطبان خود انجام داده و هماهنگی‌های لازم برای ثبت‌نام آنان انجام دهند.

او گفت: برای تشکل‌های قرآن و عترت شهرستان‌ها هم جلسات آموزشی و توجیه افراد به صورت مجازی در بستر پیام‌رسان‌های ایرانی انجام شده است لذا پیش‌بینی می‌شود که امسال حضور متعلمین قرآنی مرتبط با تشکل‌های قرآنی در مسابقات سراسری قرآن چشمگیرتر و فراتر از سال‌های قبل باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار