رحیمیان:

امام خمینی (ره) فرهنگ شهادت را زنده کردند

تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: امام خمینی (ره) فرهنگ شهادت را زنده کردند به گونه‌ای که امروز جوان حاضرند برای فرمان نایب امام زمان (عج) جان دهند.

محمد حسن رحیمیان در مراسم سالروز رحلت امام خمینی (ره) در حرم مطهر شاهچراغ (ع) گفت:حاج قاسم سلیمانی نمود فرهنگ شهادت در نهضت امام خمینی (ره) بود.

او گفت: جنگ تحمیلی نوعی جنگ جهانی بود که سربازان ۳۶ کشور دنیا، بنادر کشورهای عربی و دلارهای غربی رژیم بعث را علیه ایران پشتیبانی کرد اما به صورت شگفت انگیزی نهضت امام خمینی (ره) پیروز شد.

رحیمیان گفت: به برکت دفاع مقدس، ایران به جایی رسید که امروز توان تولید موشک را دارد و به برخی ابرقدرتهای گذشته نیز صادر می‌کند.

او گفت: چشم‌انداز آینده این نهضت در آیینه گذشته آن ترسیم می‌شود و تاریخ همواره نشان دهنده پیروزی این جبهه علیه استکبار است.

تولیت مسجد مقدس جمکران با بیان فهرست‌وار تاریخچه نهضت امام خمینی از ۱۵ خردادماه ۱۳۴۲ تا تبعید، پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و شکل گیری حزب‌الله و شکست‌های اسرائیل، گفت: این جبهه همواره بر خلاف تصورها پیروز بوده و استکبار شکست خورده است.

او یادآور شد: امام پیش از تبعید تنها مرجع شیعیان ایران بود اما پس از تبعید به عراق، مرجع شیعیان جهان شد و پیام او در فرانسه به گوش جهانیان رسید و ایشان را به شخصیتی فراملی بدل کرد که امکان مقابله با وی وجود نداشت.رحیمیان

تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: مردم ایران این کاستی‌ها و برخی فسادهای رخ داده را به حساب اسلام و نظام اسلامی خود نمی‌گذارند چرا که هرجا مشکلات فرهنگی و اقتصادی نمود یافته ناشی از اعمال نفوذ دشمن، اثرگذاری جهالت‌ها و عمل نکردن به دستورات اسلام بوده است.

او با اشاره به جلوه‌هایی از رفتار ساده‌زیستی و گفتار امام خمینی(ره) و آیت الله خامنه‌ای، ادامه داد: در سراسر گفتار امام و ۲۱ جلد صحیفه ایشان یک کلام سیاه نمایی نسبت به آیند وجود ندارد چنانکه در قرآن مجید نیز چنین بیانی نسبت به جریان حق وجود ندارد.

رحیمیان گفت: در طول بیش از ۳۰ سال رهبری آیت الله خامنه‌ای نیز کلامی مبنی بر یاس در کلام ایشان شنیده نشده است.

او گفت: القای یاس و فضاسازی از سوی دشمنان سبب شد تا اغتشاشگران و قاتلان در جنگ ترکیبی استکبار علیه ملت ایران، گمان کنند که جمهوری اسلامی به پایان رسیده است و دست به جنایت زدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار