از اقدامات سلیقه‌ای جلوگیری شود

عضو شورای شهر تهران گفت: نباید خارج از چارچوب مقررات اقدامی صورت بگیرد.

زهرا شمس احسان با تأکید بر حفظ ظرفیت‌ها در نظام مشارکت‌های محله ای، اظهار کرد: با تصویب نظام نامه در شورای ششم انتظار می‌رود بدون در نظر گرفتن پشتوانه ۱۴ ساله، از اقدامات سلیقه‌ای جلوگیری شود؛ پایان همکاری ناگهانی از سوی ستاد مشارکت‌های محله‌ای در برخی مناطق در حال اجراست که باید از اقدامات سلیقه‌ای در این خصوص خودداری به عمل آید.

وی با بیان اینکه دستورالعمل همکاری باید از سوی شهرداری مشخص و اقدامات پس از تصویب دستورالعمل انجام شود، خاطرنشان کرد: این اقدام باعث از بین رفتن انگیزه افراد فعال در مدیریت محلات می‌شود؛ لذا نباید خارج از چارچوب مقررات اقدامی صورت بگیرد.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز با بیان اینکه ستاد هنوز تشکیل نشده است، گفت: باید بگویم که چنین شرایطی تقصیر خود ما نیز هست.

نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا نیز با بیان اینکه پایان همکاری بدون نامه رسمی و به صورت شفاهی بوده است، گفت: هرگونه عزل و نصب مدیریت محله باید بر اساس دستورالعملی باشد که به شورا ارسال می‌شود و کمیسیون فرهنگی و اجتماعی می‌تواند موارد را بررسی کند.

وی تأکید کرد: اولویت در انتخاب مدیران محلات، با مدیرانی است که هم اکنون در محلات فعال هستند و از شهرداری می‌خواهیم در این خصوص دستورالعمل خود را به شورا ارسال کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار