خداحافظی با تیر برق‌های معارض از محلات منطقه ۱۴ شهر تهران

شهردار منطقه ۱۴ از اجرای طرح جابه جایی تیر‌های برق معارض در معابر و خیابان‌های منطقه به ویژه در بافت فرسوده خبر داد.

محمد امین سالاری پور گفت: با توجه به خطرساز بودن تیر‌های برق در معابر و کوچه‌های برخی محلات منطقه که علاوه بر مخاطرات ایمنی، مشکلات کمبود جای پارک خودرو را برای ساکنان به دنبال داشت، طرح جابه جایی این تیر‌های برق در محلات منطقه به اجرا درآمده است.

سالاری پور با اشاره به جابه جایی چندین تیر برق مزاحم در خیابان‌های شهید داورزنی کوچه شهید نظام دوست که سال‌ها تردد را برای اهالی دشوار کرده و موجب نارضایتی شان بود، افزود: در ادامه اجرای این طرح همچنین تیر‌های برق مزاحم در خیابان کیانی کوچه جوادی، خیابان کاوش کوچه سعیدی و خیابان تاجری کوچه فردوس جابه جا و مشکل این معابر پس از سال‌ها مرتفع شد.

شهردار منطقه ۱۴ با بیان اینکه دارالمومنین تهران یکی از قدیمی‌ترین منطقه‌های شهر تهران است و با وجود ظرفیت‌های خاص، دارای محلاتی با بافت فرسوده و متراکم نیز هست، گفت: بر این اساس و برای رفاه و رضایت مندی شهروندان به ویژه اهالی ساکن در بافت قدیمی علاوه بر اعطای بسته‌های تشویقی نوسازی، به شهروندان، نسبت به بازگشایی معابر و جابجایی و رفع تیر‌های برق معارض در مسیر‌های اصلی و کوچه‌های متراکم اقدام شده است.

سالاری پور خاطر نشان کرد: عملیات جابه جایی تیر‌های برق معارض در سایر موارد باقی مانده در محلات، با همکاری اداره برق ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار