کوچه‌های منطقه ۱۴ با نهر‌های قدیمی خداحافظی کرد

شهردار منطقه ۱۴ از طرح جمع آوری و تبدیل همه نهر‌های قدیمی به کانیو در بافت فرسوده برای تسهیل در تردد و بهداشت محیط زیست خبر داد.

محمد امین سالاری پور گفت: پس از سال‌ها و برای تامین رضایت شهروندان، جوی‌های قدیمی در محله‌های منطقه، اصلاح و به نهر‌های جدید تبدیل شد.

سالاری پور با بیان اینکه اجرای عملیات جمع‌آوری انهار و تبدیل آن‌ها به کانیو کتابی علاوه بر تسریع در تردد خودرو‌های شهروندان، در رفع مشکلات زیست‌محیطی اثر بخش است، افزود: با جمع‌آوری نهر‌های بلااستفاده و ایجاد کانیو در کوچه‌ها، هدایت آب‌های سطحی میسر و دیگر اهالی شاهد آب ماندگی و آلودگی‌های زیست محیطی نخواهند بود.

 وی با اشاره به اجرای کانیو کتابی و جدول در کوچه‌های پورآجی، میرداماد، عباسی و عسگری، خادمی، عبدالمحمدی، افضلی، معارفی و... گفت: مرمت و اصلاح بیش از ۱۲۰۰ متر طول اجرای نهر از ابتدای سال تا کنون انجام شده و نظرسنجی‌های صورت گرفته حاکی از رضایت کامل شهروندان در اجرای این طرح است.

شهردار منطقه در ادامه با بیان اینکه یکی از طرح‌های توسعه محلی سال جاری بر اساس رفاه و رضایتمندی شهروندان، جمع‌آوری و بازسازی انهار قدیمی و تبدیل آن‌ها به نهر‌های جدید کتابی‌شکل است، یاداور شد: در این راستا فعالیت حوزه عمران به منظور مناسب‌سازی معابر و رفع مشکلات زیست‌محیطی با قوت انجام می‌شود و در پروژه‌های توسعه محله‌ای جاری حدود ۹ هزار مترطول اجرای نهر و جدول برای مناسب سازی کالبد شهری منطقه در دستور کار قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار