زمین‌های راکد واگذار شده در استان بوشهر تعیین تکلیف شوند

استاندار بوشهر گفت: زمین‌های راکد دولتی و مربوط به منابع طبیعی واگذار شده به بخش خصوصی در مناطق مختلف استان که در آن‌ها هیچ فعالیتی انجام نمی‌شود باید تعیین تکلیف شوند.

احمد محمدی‌زاده روز سه‌شنبه در نشست بررسی اراضی ملی، منابع طبیعی و وضعیت صدور اسناد مالکیت آن‌ها اظهار کرد: اسناد مالکیت پارک‌های جنگی استان بوشهر در برنامه‌ای منسجم و فشرده با همکاری مشترک منابع طبیعی و آبخیزداری با ثبت اسناد و املاک استان بوشهر صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح‌های جدید جنگلی در دستور کار اداره کل منابع طبیعی استان بوشهر قرار گرفته است، افزود: صدور اسناد مالکیت پارک‌های جنگلی در اولویت برنامه اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر قرار گرفته است.

استاندار بوشهر با تاکید بر توسعه پارک‌های جنگلی در استان بوشهر، تصریح کرد: در این زمینه طرح‌های جنگلی جدید در دستور کار اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر قرار گرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به تولید و تکثیر نهال در منطقه جنگلی چاهکوتاه؛ این مرکز ظرفیت و فرصت منابی برای تکثیر نهال و اجرای طرح‌های جنگلی جدید است.

محمدی‌زاده با اشاره به توسعه جنگل در اراضی خشکی و ساحلی گفت: کاشت نهال جنگلی در اراضی منابع طبیعی و نهال حرا در سواحل استان بوشهر مورد توجه ویژه قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.