ساخت نخستین کشتارگاه تمام صنعتی استان بوشهر

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر از ساخت نخستین کشتارگاه تمام صنعتی دام استان بوشهر با سرمایه‌گذاری ۱۲۰ میلیارد تومان خبر داد و گفت: این طرح تا پایان امسال وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

افشین قطبی با بیان اینکه واحد دامداری صنعتی و سنتی در استان بوشهر فعالیت دارند اظهار داشت: در سال گذشته بیش از ۲۰ هزار راس گوساله در واحد‌های دامداری استان بوشهر پرواربندی و روانه بازار داخل استان و سایر نقاط کشور شد.

وی از صادرات دام به خارج از کشور خبر داد و بیان کرد: در همین سال بیش از یک‌هزار راس گوساله پرواربندی شده از استان بوشهر به خارج از کشور صادر شد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر با بیان اینکه این استان در عرصه پرواربندی گوساله از ظرفیت بالایی برخوردار است تصریح کرد: استان بوشهر دارای ظرفیت بالایی در این زمینه است و توسعه طرح‌های تولید دام و صنایع فرآوری شتاب گرفته است.

قطبی میزان سرمایه‌گذاری در پرواربندی گوساله را بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان دانست و تصریح کرد: در این راستا بیش از یک‌هزار نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال‌زایی شده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر بزرگترین واحد پرواربندی گوساله جنوب کشور با ۴ هزار راس دام در استان بوشهر فعالیت می‌کند.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر راه‌اندازی کشتارگاه صنعتی را یکی از مهمترین اقدامات در حوزه تولید گوشت قرمز دانست و بیان کرد: نخستین کشتارگاه تمام صنعتی دام استان بوشهر با سرمایه‌گذاری ۱۲۰ میلیارد تومان در حال ساخت است که امید می‌رود تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.