آغاز اجرای طرح ملی کالابرگ الکترونیکی در آذربایجان غربی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: اجرای طرح ملی کالابرگ الکترونیکی با مشارکت ۶ فروشگاه زنجیره‌ای در استان آغاز شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آغاز اجرای طرح ملی کالابرگ الکترونیکی در استان از ۱۳ خرداد گفت: در این طرح، ۶ فروشگاه زنجیره‌ای مشارکت کرده و کالای مورد نیاز خانوار‌های هدف طرح را تامین می‌کنند.

علی دهقانی افزود: در شهر‌ها و روستا‌های کوچک هم که فعالیت این فروشگاه‌ها را شاهد نیستیم، برای فروشندگان بارکدخوان نصب و طرح با همراهی آنان اجرایی می‌شود.

وی اضافه کرد: ۱۱ قلم کالا شامل شیر کم‌چرب بطری، پنیر، تخم مرغ، گوشت مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج ایرانی، لبنیات، قند و شکر، حبوبات و گوشت منجمد گوساله در قالب این طرح عرضه می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی ادامه داد: در قالب این طرح به منظور حمایت از خانوار‌های کم‌درآمد اعتبار یارانه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی در صورت خرید اعتباری بیش از ۷۰ درصد مبلغ یارانه، ۲۰ درصد افزایش می‌یابد.

دهقانی گفت: همه خانوار‌های مشمول طرح می‌توانند با نصب برنامه شبکه ملّی اعتبار «شما» یا شماره‌گیری کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* از باقی‌مانده اعتبار خود مطلع شوند.

طرح ملی کالابرگ الکترونیک سال گذشته در چهار استان هرمزگان، قزوین، گیلان و مرکزی به صورت آزمایشی اجرایی شد و از امروز در همه استان‌ها اجرایی می‌شود.

مرحله اول این طرح ملی برای خانوار‌های تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی در دهک‌های اول تا سوم اجرا خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.