مدیر کل مدیریت بحران استانداری مازندران:

سیلاب راه ۱۰ روستای مازندران را مسدود کرد

محمدی شیرکلاهی با اشاره به بارش‌های رگباری امشب گفت: سیلاب راه دسترسی به ۱۰روستای مناطق بالادست مازندران را مسدود کرد.

حسینعلی محمدی شیرکلاهی، مدیر کل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: سیلاب عصرگاهی امروز موجب مسدود شدن محور روستایی نمارستاق آمل شد که این محور راه دسترسی اهالی پنج روستای منطقه است.

وی ادامه داد: همچنین مسیر دسترسی در محدوده روستای یوش محور بلده پل زنگوله نیز مسدود شد که با تلاش‌های راهداری این مسیر فعلا بازگشایی شده است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری مازندران اضافه کرد: راه دسترسی به روستا‌های رزن، کرسی محور، دوآب و بلده نیز براثر سیلاب امروز مسدود شده است.

وی راه بومک به هلوپشته را دیگر راه روستایی مازندران که براثر سیلاب اخیر مسدود شده است نام برد و گفت: تلاش‌های نیرو‌های راهداری و امدادی برای بازگشایی این مسیر‌ها ادامه دارد.

اداره کل مدیریت بحران استانداری مازندران امروز سه شنبه با انتشار اخطاریه سطح نارنجی در خصوص گذر سامانه بارشی از امشب در این استان هشدار داد.

بررسی نقشه پیش یابی شرایط جوی استان نشان می‌دهد که سامانه بارشی که طی روز‌های اخیر مناطق بالادست استان را تحت تاثیر خود قرار داده است از امشب فعالیت آن زیاد خواهد شد.

 نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد تمرکز اصلی این سامانه ارتفاعات مناطق شرقی و مرکزی مازندران است و گذر این سامانه فردا شب نیز این مناطق را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۲۰ خرداد ۱۴۰۲
جای مسئولین وزارت راه وشهرسازی مثل همیشه خالی است !
آخرین اخبار