امسال مصرف بنزین رکورد خواهد زد

رئیس صنف جایگاهداران گفت: بنابر آمار اعلامی اخیر، روزانه تا ۱۲۷ میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شده است که با استمرار این روند دچار ناترازی در مصرف خواهیم بود.

آقای اسدالله قلی زاده رئیس صنف جایگاهداران کشور گفت: وضعیت مصرف روزانه بنزین در ماه‌های آغازین سال حکایت از این دارد که امسال تمام رکورد‌های قبلی شکسته خواهد شد، این در حالی است که از رویه موجود دولت، بخش خصوصی، تولیدکننده، توزیع کننده و حتی مردم راضی نیستند و  در این خصوص باید تدبیر شود.

قلی زاده گفت:  آمار اعلامی طی روزهای اخیر مصرف روزانه تا ۱۲۷ میلیون لیتر بنزین  و متوسط افزایش حدود ۱۳ درصد را تایید کرده است که این امر نشان می دهد که امسال با ناترازی سوخت مواجه هستیم.

او گفت: به طور مثال جایگاه‌های سوخت ایران که رتبه دهم توزیع روزانه در جهان را دارا هستند، اما به لحاظ سود آوری صدمین کشور جهان محسوب می شوند، این یعنی نقصی وجود دارد و باید به دنبال درمان بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
دنبال بهانه می گردید برای گران کردن ، بنزین !!! طبیعی است ، خودرو داخلی که فاقد تکنولوژی روز دنیا است و مصرف بنزین غیر استاندارد ارد و افزایش تولید ! خودروهای وارداتی چینی هم چیزی مثل خودروهای وطنی ! اضافه کنید به آنها ، خودروهای اسقاطی و کهنه که در حال تردد است !!! حالا شما پاسخ دهید ، نباید رکورد زد ؟ الحمدالله ، دولت سیزدهم هر روز یک رکورد جدید میزند !
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۱:۳۳ ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
خلاصه کلام // میخوان گرونش کنن
از اون بنزینهایی که رایگان میدید به لبنان و فلسطین بجای نا ترازی استفاذه کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
قابل توجه اقایون مسول نخبه. خودرو های قدیمی و از رده خارج برای اسقاط هیچ خروجی ندارد. فقط خودرو تولید می‌شود اما خبری از خروج خودرو های فرسوده نیست. برای همین مصرف بنزین بالا رفته است.
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۲:۰۷ ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
شما آمار دقیق تعداد مرد و زن رو ندارید آمار تعداد خودرو را ندارید بعد ادعا دارید مصرف بنزین بالاست؟ بروید بنزینهارو از قاچاقچیها بگیرید.
Germany
ناشناس
۱۰:۵۲ ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
او گفت: به طور مثال جایگاه‌های سوخت ایران که رتبه دهم توزیع روزانه در جهان را دارا هستند، اما به لحاظ سود آوری صدمین کشور جهان محسوب می شوند

گرم کنید واسه گرون شدن بنزین نهایتا تا سال آینده
آخرین اخبار