مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: این اداره کل از هر سرمایه گذار و از هر نوع سرمایه گذاری در جنوب کرمان حمایت خواهد کرد.

مدیرعامل جدید و مدیران شرکت گهر زمین صبح امروز چهارشنبه ۱۷ خرداد ماه  با مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان و نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در محل این اداره کل، دیدار و گفتگو کردند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در این دیدار با اشاره به پتانسیل‌های معدنی جنوب کرمان بر انجام کار عملیاتی، هدفمند و برنامه ریزی شده توسط شرکت گهر زمین در این منطقه تاکید کرد.

مسلم مروجی فرد با بیان اینکه گهر زمین از شرکت‌های معتبر و فعال در کشور محسوب می‌شود، گفت: فعالیت گهر زمین در پهنه این شرکت در منطقه جنوب کرمان باید عملیاتی و اجرایی شود تا شاهد احداث کارخانه و اشتغال جوانان این منطقه باشیم.

مروجی فرد گفت: شرکت گهر زمین می‌تواند با احداث کارخانه‌ای بزرگ در جنوب کرمان در سالی که رهبر معظم انقلاب در آن تاکید زیادی روی رشد تولید دارد، نقش پررنگی در اشتغال و تولید ایفا کند.

وی با بیان اینکه جنوب کرمان در مسیر توسعه قرار دارد، افزود: کارخانه‌ها و صنایع معدنی احداث شده در جنوب استان شامل کارخانه‌های کوچک مقیاس و کارخانه‌های بزرگ هستند که توسعه و پیشرفت منطقه را بعد از اتمام، چشمگیر خواهند کرد.

وی کارخانه‌های کوچک مقیاس در مناطق مختلف این منطقه را از مهمترین دلایل جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر‌ها دانست و گفت: اشتغال ایجاد شده توسط این صنایع کوچک توانسته ضمن کمک به تولید کشور، با هزینه‌ای به نسبت کمتر از احداث کارخانه‌های بزرگ نقش پررنگ و موثری در جلوگیری از مهاجرت روستاییان داشته باشد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با اشاره به فراهم بودن زمینه برای سرمایه گذاری شرکت‌های بزرگ صنعتی و معدنی در جنوب کرمان، گفت: این اداره کل از هر سرمایه گذار و از هر نوع سرمایه گذاری در جنوب کرمان حمایت خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.