۲۶۰ پایگاه برای اوقات فراغت دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت:با افزایش تعداد پایگاه اوقات فراغت فعالیت‌های تابستانی دانش آموزان درمناطق ۱۳ گانه آموزش و پرورش هفته اول تیر آغاز می‌شود.

حسنعلی عزت خواه در جلسه ستاد اوقات فراغت گفت: اوقات فراغت دانش‌آموزان با شعار "تربیت بدون توقف، رشد و تربیت دانش آموز ایرانی در پرتو همیاری نهاد‌های تربیتی" متناسب با نیاز‌ها و علایق دانش آموزان در زمینه‌های مختلف در هفته اول تیرماه در ۲۶۰ پایگاه آغاز می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: در این پایگاه‌ها آموزش‌های دینی و قرآنی، مهارت‌های کامپیوتر، فنی، ورزشی و پرورشی ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود ۳۵ هزار دانش آموز در پایگاه‌های اوقات فراغت شرکت کنند که بیشترین پایگاه اوقات فراغت مربوط به شهرستان بویراحمد با ۱۰۰ پایگاه است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان هم گفت: محور فعالیت‌ها و برنامه‌های اوقات فراغت زیبا شناختی، هنری، زیستی و بدنی، علمی و فناورانه، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و حرفه‌ای بر اساس ۶ برنامه تعلیم و تربیت بر مبنای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

حجت دبیقی برگزاری اردوی یک روزه اردوی راهیان پیشرفت، اعزام زائر اولی‌ها به مشهد مقدس، پویش ایران قوی و برپایی موکب اربعین توسط پایگاه‌ها از دیگر برنامه‌های اوقات فراغت دانش آموزان است.

در این جلسه نمایندگان دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌ها خویش را برای اوقات فراغت در تابستان ۱۴۰۲ بیان کردند و بر انسجام بخشی فعالیت‌های تابستانی اوقات فراغت تاکید کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.