کلنگ زنی پروژه ۲۸۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان سنقروکلیایی

پروژه ۲۸۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان سنقروکلیایی کلنگ زنی شد.

محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه، امروز (۱۸ خرداد) در حاشیه آیین کلنگ زنی این پروژه از مسکن به عنوان یکی از نیاز‌های ضروری مردم یاد کرد و گفت : دولت سیزدهم در این زمینه عزم خود را جزم کرده و تلاش داریم وعده‌های دولت را در استان محقق کنیم.

صحرایی با تاکید بر لزوم کاهش قیمت در ساخت واحد‌های نهضت ملی مسکن گفت: باید تلاش کنیم با حفظ کیفیت و ایمنی کار، تا حد ممکن هزینه اجرای پروژه‌ها را کاهش داده تا سهم آورده مردم کمتر شود.

استاندار کرمانشاه با تقدیر از مسئولین دستگاه‌های مربوطه شهرستان سنقروکلیایی در حوزه ساخت مسکن گفت: خوشبختانه با همکاری مسئولان شهرستان هزینه آماده سازی و مقدمات ساخت این مجموعه ۲۸۰ واحدی کاهش داده شده تا مردم هزینه کمتری متقبل شوند.

تامین ۱۳ هزار مترمربع زمین جهت اجرای پروژه

شمس الله خدادادی مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه با اشاره به تامین ۱۳ هزار مترمربع زمین جهت اجرای این پروژه گفت: در این اراضی ساخت ۲۸۰ واحد مسکونی برنامه ریزی شده است.

وی افزود: ساخت این مجموعه بصورت گروه ساخت است، بطوری که اراضی قطعه بندی شده و قطعات به دو تا سه نفر داده شده که با تسهیلات اعطایی و سهم آورده خود واحد‌ها را بسازند.

به گفته مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه ساخت این ۲۸۰ واحد طی ۱۸ ماه برنامه ریزی شده است.

خدادادی تعداد متقاضیان موثر مسکن شهرستان سنقر و کلیایی را ۱۷۰۰ نفر اعلام و تصریح کرد: ساخت ۳۶۰ واحد برای این افراد شروع شده که ساخت ۸۰ واحد قبلا شروع شده و ۲۸۰ واحد هم امروز کلنگ زنی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه گفت: به زودی تامین زمین برای حدود ۱۳۰۰ متقاضی دیگر شروع می‌شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار