پیگیری جدی اجرای پروژه‌ها و رفع مشکلات شهرستان کرمانشاه

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه سفر‌های شهرستانی قرار نیست مشکلات شهرستان‌ها را معجزه گونه رفع کند، گفت : هدف از این سفر‌ها پیگیری جدی اجرای پروژه‌ها و رفع مشکلات شهرستان و احیای ظرفیت‌ها است.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه امروز (۱۸ خرداد) در دیدار با نخبگان شهرستان سنقر و کلیایی با اشاره به ظرفیت‌های بسیار این شهرستان گفت : سفر به شهرستان سنقر با هدف احیای همین ظرفیت‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: قرار نیست در این سفر و سفر‌های بعدی مشکلات شهرستان به شکل معجزه آسا حل شود، اما قطعا پیگیر جدی اجرای پروژه‌ها و رفع مشکلات این شهرستان خواهیم بود.

صحرایی با اشاره به وجود پارک ۵۰ هکتاری سراب سنقر در این شهرستان گفت: این مجموعه یک فرصت بی نظیر برای رونق گردشگری شهرستان است که باید با جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی از آن بهره برداری کنیم.

استاندار کرمانشاه به مشکلات محور سنقر-بیستون اشاره کرد و افزود: چهار خطه کردن این محور با جدیت تمام در دستور کار دارد و درصد قابل توجهی از این مسیر امسال به بهره برداری می‌رسد.

صحرایی به قرارگیری این شهرستان در مسیر زوار اربعین اشاره کرد و افزود: این مسیر برکات مادی و معنوی بسیاری برای این شهرستان داشته است.

وی افزود: از جمله این برکات این است که امروز ۱۰ میلیارد تومان جهت تامین زیرساخت‌های اربعین به شهرستان اختصاص داده شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار