ستاد مدیریت بحران زرآباد به حالت آماده باش درآمد

فرماندار شهرستان زرآباد در جنوب سیستان و بلوچستان، گفت: با توجه به هشدار سطح قرمز هواشناسی دریایی، صیادان از رفتن به دریا تا اطلاع ثانوی خودداری کنند.

 کوروش محمدی امروز در دومین جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان زرآباد، اظهار داشت: توصیه می‌شود در زمان فعالیت طوفان حاره‌ای تمامی فعالیت‌های دریایی ممنوع شود و تمهیدات لازم برای پیشگیری از وقوع خسارت‌های احتمالی در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار شهرستان زرآباد ادامه داد: بارش‌های حاره‌ای قابل تغییر و خیلی خطرناک هستند و ممکن است خسارت جبران ناپذیری به همراه داشته باشند، پس همه مدیران بصورت میدانی پای کار باشند

 وی افزود:‌با توجه به احتمال بارندگی جهاد کشاورزی نسبت به اطلاع رسانی کشاورزان و باغداران در خصوص انجام عملیات پیشگیرانه جهت جلوگیری از تخریب مزارع و باغات، جمع آوری ادوات و تجهیزات کشاورزی و همچنین اطلاع رسانی به دامداران جهت جمع آوری احشام سبک و سنگین از سطح باغات و مزارع اقدام کنند.

وی تصریح کرد: دهیاران و شورا‌های اسلامی روستا‌های نوار ساحلی (درک، بنگلوی، جد، کلات، درانگو و هومدان) با همکاری شیلات شهرستان نسبت به اطلاع رسانی مالکین شناور‌های در خصوص وقوع بارندگی و مواج بودن دریا و خطرات احتمالی تردد در دریا، اطلاع رسانی فوری را در دستور کار خودشان قرار بدهند.

فرماندار زرآباد خاطرنشان کرد: در زمان بارندگی و یا پس از بارندگی مردم از رفتن به حریم رودخانه‌ها اجتناب کند تا شاهد اتفاقات ناگوار نباشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار