امام جمعه کرمان:

کشور باید توسط افراد مومن و امیدوار اداره شود

امام جمعه کرمان گفت: امام با امید و ایمان کشور را به این اینجا رسانید، امروز هرکس سست ایمان است مسئولیت را به انسان‌های امیدوار دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته  که در مصلای امام علی علیه السلام شهر کرمان برگزار شد با اشاره به سخنرانی مهم، تاریخی و سرنوشت ساز مقام معظم رهبری در مرقد مطهر امام خمینی (ره) برای زائران امام عزیز که به آن پرداختند، گفت: یکی از نکات که باید به آن توجه داشت شخصیت امام است بعد از حضرات معصومین یک شخصیت نمونه است جامعه بشری چنین شخصیتی  بخودش ندید.

امام جمعه کرمان  گفت: شخصیت‌های مهمی در سیر جهان پا به عرصه گذاشتند در فلسفه، در سیر سلوک، در عرفان، اما در عالم سیاست امام نمونه بود که توانست انقلابی نمونه در جهان به پیروزی برساند.

وی افزود: ایمان به ظرفیت خود و هویت خود و امید کانون حرکت افرینی و ریسک پذیری است، امید یعنی حضور در همه میداین که اقتضا می‌کند و امام خمینی (ره) با این دو نرم افزار انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و با رژیمی که تا دندان مسلح بود با حمایت مردم پیروز شد.

امام جمعه کرمان بیان کرد: امام ایمان و امید داشت و با همه سختی‌ها انقلاب را به پیروزی رساند.

وی گفت: امام اجازه نداد نه نفوذی‌ها به انقلاب راه پیدا کند نه کسانی که باعث شکست انقلاب شوند.

حجت الاسلام علیددادی سلیمانی افزود: حرکت سوم که امام به وجود آورده تحت سایه انقلاب پیشرفت‌های است کشور به وجود آمد که این پیشرفت‌ها یکی دوتا نیستند که یکی از آن‌ها دفاع جانانه در هشت سال جنگ تحمیلی دفاع کرند و دشمن به هیچ کدام از اهدافش نرسید.

وی بیان کرد: این انقلاب، آمریکا که در راس استکبار جهانی بود را به عقب نشینی وا داشت و کشور را به بازدارندگی هدایت کرد و پهپاد آمریکایی را در آسمان پودر کرد، کشور استعمارگر آمریکا را در کشور‌های همسایه محبور به رفتن کرد. 

امام جمعه کرمان گفت: آخرین آن رونمایی از موشک فراصوت بود، امام با امید و ایمان کشور را به این اینجا رسانید و همیشه امید وار بود، امروز هرکس سست ایمان است مسئولیت را به انسان‌های امیدوار دهد که با جنس امیدواری باید این کشور را به صاحب اصلی آن امام زمان علیه السلام تحویل داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار