امام جمعه مشهد:

اقتدار ایران اسلامی، امید آفرین است

امام جمعه مشهد گفت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران، امیدآفرین است.

امام جمعه مشهددر خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه با اشاره به اینکه امروز قدرت اول منطقه هستیم و منطقه به ما وابسته است، گفت: این پیشرفت باید مایه امید برای جوانان باشد و این که ناوشکن ایرانی دنا در دل استکبار جهانی ماموریت خود را محقق می کند بیانگر اقتدار نظام است.

آیت الله سید احمد علم الهدی افزود: رونمایی از موشک فتاح، دنیا را به تعجب واداشت چون فناوری موشک هایپرسونیک را فقط سه کشور بزرگ دنیا در اختیار دارد و ایران چهارمین کشور دنیاست که به این موشک تجهیز شده است.

وی با بیان اينکه این اقتدار، امیدآفرین است، اظهار داشت: بخاطر این پیشرفت دشمنان در دنیا سروصدا راه انداخته اند که ایران جنگ طلب است که این گونه نیست، جنگ طلب نیستیم و به خاطر تثبیت اقتدار نظام موشک ساخته ایم.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در بخشی دیگر در سخنانش گفت: مشکلات معیشتی و اقتصادی و گرانی برای مردم مشکل ایجاد کرده اما در حال رفع شدن است.

علم الهدی افزود: مردم بدانند باید امید داشته باشیم و مانند امام راحل با ایمان و امید در مقابل تحریم های دشمن ایستاده و مقاومت و برای رفع مشکلات کمک کنیم.

امام جمعه مشهد گفت: مسوولان باید برای رفع مشکلات کشور جهادی تلاش کنند و امروز اگر مسوولی به قدرت خود تکیه کند و دنبال کار روزمره باشد مسوول نظام نیست بلکه خائن نظام است.

آیت الله علم‌الهدی افزود: مسوولان بدانند در حال جنگ هستیم و کشور باید جهادی و مجاهدانه اداره و مشکلات مردم رفع شود.

امام جمعه مشهد گفت: سخنان مقام معظم رهبری در روز ١۴ خرداد امسال جامع ترین کلمات درباره انقلاب و امام بود.

وی ادامه داد: طبق فرمایشات رهبری در سخنرانی ۱۴ خرداد امسال، نقطه قوت امام راحل از لحاظ سخت افزاری نبود و ایشان از لحاظ نرم افزاری و با ایمان و اعتقاد به خدا و امید انقلاب را به پیروزی رساند.

امام جمعه مشهد گفت:امروز هم اگر ایمان به خدا و امید بر جامعه و مردم حاکم شود، پیروز خواهیم بود.

علم الهدی افزود: خواسته و هدف ما از انقلاب، قدرت، وزارت و حکومت نیست، هدف این است که مردم، آزاد زندگی کنند و با خداباوری و امید انقلاب را به دست صاحبش برسانیم.

وی ادامه داد: ما تا امروز جلو بوده ایم و انقلاب با سرعت پیشرفت کرده و هم اینک با گذشت ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی قدم به قدم جلو رفتیم و قدم به قدم دشمن عقب رانده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.