اکیپ قوی ترمیم آسفالت در بوشهر در نظر گرفته شود

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: شهرداری یک اکیپ قوی ویژه ترمیم آسفالت در نظر بگیرد تا در هر نقطه مشکلی به وجود آمد به سرعت این گروه اقدام کنند.

مهرزاد آسایش جمعه‌شب در نشست اعضای شورای شهر بوشهر با اشاره به اینکه با پول و سرمایه مردم تاسیساتی در سطح شهر احداث شده است اظهار کرد: حفظ، نگهداری، تعمیرات و بهسازی تأسیسات شهری و حفظ زیر ساخت‌ها درواقع حفظ سرمایه‌های عمومی و حفظ سرمایه‌های ملی شهر است.

وی با شمردن برخی نواقص در تأسیسات شهری خاطرنشان کرد: خراب شدن نور پردازی زیر درخت‌های روبه روی شهرداری، خرابی آب‌نمای موزیکال روبرو پارک مادر که ۴۰۰ میلیون هزینه آن شده و قرار بود نمونه آن در پارک باغ بهزاد احداث شود از جمله این مشکلات است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: استفاده نکردن از واتر اسکرین خریداری شده برای پارک‌های ساحلی، بی اطلاعی از ماشین برقی که برای تردد شهروندان در خیابان لیان خریداری شد و عدم تعیین وضعیت پارکینگ خیابان امام خمینی که مقرر بود به کانون بازنشستگان مدیریت آن داده شود از دیگر مسائل است.

وی تاکید کرد: پلاژ بانوانی که برای بهتر شدن برون سپاری شده اما نه شهروندان منتفع شدن و نه درآمدی تا کنون برای شهرداری داشته بخشی از مهمترین مواردی است که وضعیت آنها مبهم است که ضرورت دارد برای این موارد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود.

آسایش ادامه داد: در روزهای جمعه شهروندان زیادی به جمعه بازار برای خرید هفتگی میوه، تره بار مراجعه می‌کنند اما گویا این بازار که در ابتدای وردی شهر است فراموش شده است.

وی خاطر نشان کرد: جاده دسترسی و نبود پارکینگ مناسب شهروندانی را که به این محل مراجعه می‌کنند دچار مشکلات زیادی کرده و ضرورت دارد پلیس راهور و شهرداری به این منطقه ورود کرده هم در زمینه پارکینگ، جاده دسترسی و برخورد با سد معبرهای صورت گرفته اقدام جدی صورت گیرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر با بیان اینکه یکی از وظایف واحد فنی امانی شهرداری ترمیم چاله‌ها و دست اندازهایی است که در خیابان‌ها و معابر شهر ایجاد شده اما شاهد تعداد زیاد این دست انداز و چاله هستیم و شهروندان مکرراً گلایه مند هستند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.