امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۴۰۰ نفر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: در طی ۱۳ ساعت گذشته نیرو‌های امدادی این جمعیت به بیش از ۴۰۰ نفر خدمات امدادی ارائه کردند.

رضا فلاح بیان کرد: در پی وقوع بارندگی شدید و سیل در بخش‌هایی از سطح استان، نیرو‌های امدادی این جمعیت به مناطق حادثه دیده اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان‌های زرند، کوهبنان، راور، بم، کرمان و راین درگیر سیل شدند، افزود: تاکنون بیش از ۴۰۰ نفر متاثر از سیل توسط امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر امدادرسانی شدند.

فلاح با اشاره به اینکه ۱۰۰ خانوار دچار حادثه شدند، گفت: ۶ خودروی گرفتار در سیل رهاسازی و ۳۷ منزل مسکونی توسط هلال احمر تخلیه آب صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه نیرو‌های هلال احمر تا کنون ۲۵ روستا ارزیابی و امدادرسانی کردند، تصریح کرد: هم چنین ۱۵ نفر اسکان داده شده اند.

فلاح اظهارداشت: تا کنون ۶۷ نیروی امدادی در قالب ۱۹ تیم و با ۱۹ دستگاه خودروی نجات، سبک و آمبولانس در مناطق حادثه دیده امدادرسانی می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در پایان گفت: در طی ۱۳ ساعت گذشته ۱۴ بسته غذایی، ۳۲ تخته پتو، ۳۰ باکس آب معدنی، ۶ عدد فانوس و و والور در بین حادثه دیدگان توزیع شده است.

لازم به ذکر است عملیات امدادرسانی جمعیت هلال احمر در مناطق مذکور ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار