تشریح دستاورد‌های طرح ارتقاء امنیت اجتماعی پلیس بم

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان از دستاورد‌های طرح ارتقاء امنیت اجتماعی پلیس بم بازدید و مهمترین نتایج این طرح را تشریح کرد.

سردار"روانبخش"به همراه فرماندار و اعضای شورای تامین با حضور در ستاد انتظامی از دستاورد‌های طرح ارتقاء امنیت اجتماعی این شهرستان بازدید کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان در این خصوص گفت: این طرح با هدف افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان و مبارزه با سارقان، خرده فروشان مواد مخدر و مخلان نظم و امنیت عمومی با رویکرد امنیت محله محور در سطح شهرستان بم طی یک هفته به اجرا درآمد.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح مقدار ۹۸۳کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و در این رابطه ۱۸ قاچاقچی و ۲۶ خرده فروش دستگیر و ۲۵ معتاد متجاهر جمع آوری شدند.

سردار"روانبخش"با بیان اینکه ماموران ۳۸ سارق دخیل در انجام ۸۲ مورد سرقت را دستگیر و ۳ خودروی سرقتی و ۸ موتورسیکلت سرقتی را کشف کردند، گفت: در حوزه برخورد با قاچاق سوخت نیز بیش از ۴۴ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ۸ دستگاه خودروی سبک و سنگین از قاچاقچیان سوخت توقیف شد.

این مسئول انتظامی در پایان با اشاره به کشف تعداد قابل توجهی سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز در این طرح، یکی از تاثیرات مهم اجرای این طرح را کاهش دسترسی مجرمین و افراد فرصت طلب به سلاح و مهمات غیر مجاز و کاهش وقوع جرائم از جمله جرائم خشن و ارتقاء ضریب امنیت اجتماعی عنوان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار