سهمیه استخدامی اردبیل بر اساس نیاز دستگاه‌ها اعمال می‌شود

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: سهمیه استخدامی در دستگاه‌های اجرایی این استان براساس نیاز دستگاه‌ها اعمال می‌شود.

داود شایقی امروز در جلسه ساماندهی نیروی انسانی دستگاه‌های اجرایی با اشاره به برگزاری دهمین دوره آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی اردبیل گفت: ۱۲ خردادماه این آزمون توسط مرکز جهاد دانشگاهی با رقابت ۲ هزار و ۵۱۲ داوطلب در حوزه محل‌های اردبیل و پارس آباد برگزار شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل می گوید: از بین این متقاضیان بر اساس سهمیه استخدامی اعلام شده از سوی دستگاه‌های متقاضی ۵۵ نفر در ادارات و نهادهای مختلف بکارگیری می‌شوند.

او با بیان اینکه این افراد به صورت پیمانی در هشت دستگاه اجرایی اردبیل پذیرفته خواهند شد، گفت: بعد از اعلام نتایج آزمون کتبی سه برابر ظرفیت پذیرش برای انجام مراحل ارزیابی تکمیلی، مصاحبه و گزینش معرفی خواهند شد.

شایقی گفت: دستگاه‌هایی که سهمیه استخدامی خود را اعلام کرده‌اند با تعداد سهمیه بالا مربوط به مرکز تحقیقات کشاورزی ۱۳ نفر، راه و شهرسازی ۱۱ نفر، امور مالیاتی ۱۱ نفر و اداره کل شیلات هشت نفر است.

به گفته او، علاوه بر این پست بانک ۲ نفر، اداره کل گمرک ۲ نفر، پزشکی قانونی سه نفر و ثبت اسناد و املاک نیز زمینه جذب و استخدام پنج نفر را فراهم خواهد کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: نتایج آزمون در ماه‌های آینده اعلام و پذیرفته شدگان جذب دستگاه‌های اجرایی استان خواهند شد.

شایقی می گوید: تلاش ما بر این است تا در یازدهمین دوره آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی با همراهی دستگاه‌ها و نهادهای مختلف زمینه استخدام نیروهای بیشتری را به تناسب نیاز این دستگاه‌ها فراهم کنیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار