آغاز مرحله نخست طرح جایگزینی تاکسی‌های فرسوده ۱۴۰۲

رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده گفت: ۲۵۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده تا پایان تیرماه جایگزین می‌شود.

مهران سالاریه با اشاره به طرح کلیدبه کلید جایگزینی تاکسی‌های فرسوده گفت: براساس این طرح قرار است ۱۰ هزار دستگاه تاکسی فرسوده در کشور با تسهیلات ۱۰۰، ۱۲۰، ۱۵۰ و ۲۰۰ میلیون تومانی جایگزین شوند.

سالاریه افزود: ۴ هزار و ۵۰۰ متقاضی تا ۲۸ اسفند ماه سال گذشته نسبت به واریز وجه اقدام کرده‌اند که از این تعداد تا کنون ۲ هزار نفر تاکسی جایگزین گرفتند.

رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده با بیان در این طرح جایگزینی تلاش شده تا مالکان تاکسی‌ها در کمترین زمان ممکن، خودرو جایگزین را دریافت کنند، گفت: بدین ترتیب متقاضیان پس از پذیرش خودرو فرسوده خود در مراکز اسقاط به شرکت ایران خودرو برای دریافت تاکسی جدید معرفی می‌شوند و خودرو خود را دریافت می‌کنند.

او ادامه داد: در مرحله فعلی این طرح، خودرو جایگزین سورن پلاس خواهد بود.

رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده تاکید کرد: در مرحله نخست طرح جایگزینی تاکسی‌های فرسوده سال ۱۴۰۲، آن دسته از مالکان تاکسی‌های فرسوده که سال گذشته در طرح جایگزینی ثبت نام کرده و تا ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۱ نسبت به پرداخت وجه اقدام کرده‌اند هرچه سریعتر برای قرارگیری در فرآیند تحویل خودرو با هماهنگی تاکسیرانی مربوطه به مراکز اسقاط سراسر کشور مراجعه کنند.

 او گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان تیرماه ۲۵۰۰ دستگاه تاکسی جدید جایگزین تاکسی‌های فرسوده خواهد شد.

سالاریه در خصوص سایر مالکان تاکسی‌های فرسوده نیز گفت: بزودی شرایط و نحوه تکمیل ثبت نام سایر متقاضیان این طرح اعلام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۲۰ خرداد ۱۴۰۲
من از پیکان مدل ۸۲ دارم آیا میشه تعویض شد
آخرین اخبار