فرماندار چالوس:

نقاط رانشی محور کندوان قبلا به وزارت راه اعلام شده بود

سید علی قاسمی گفت: نقاط رانشی جاده چالوس- کرج پیشتر به وزارت راه و شهرسازی اعلام شد اما اقدام جدی برای اصلاح این نقاط انجام ندادند.

فرماندار چالوس گفت: ریزش سنگ در منطقه کمر زرد جاده چالوس صبح امروز سبب جان باختن یک مادر به همراه کودک دو ساله اش شد و یک مرد نیز با یک دختر زخمی و روانه بیمارستان شدند.

او افزود: بیستم فروردین ماه امسال نامه‌ای به وزیر راه و شهرسازی نوشته و۱۰ نقطه حادثه خیز جاده چالوس که قبلا ارزیابی و شناسایی شده بود به وزیر منعکس و تاکید شد نسبت به تامین اعتبار برای اصلاح این نقاط اقدام شود.

سید علی قاسمی ادامه داد: با گذشت ۳ ماه از این نامه نگاری و پیگیری ما و استاندار در عمل شاهد اتفاق مثبتی نبودیم.

او گفت: هرچند لق گیری‌ سنگ  با امکانات استانی و شهرستانی در چندین نقطه از محور کرج چالوس انجام شد اما این عملیات‌ها پاسخگوی رفع نقاط حادثه خیز نیست.

قاسمی با بیان اینکه برای رفع نقاط پرخطر جاده چالوس نیازمند اعتبار ملی برای دیواره سازی و فنس کشی هستیم، گفت: وزارت راه و شهرسازی و ستاد مدیریت بحران کشور نسبت به این جاده باید تکلیف ملی بر عهده بگیرند.


بیشتر بخوانید

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
azizmiar
۰۶:۲۸ ۲۱ خرداد ۱۴۰۲
وقتی مسئولین راهداری بیخیال هستن باید انتظار چنین سیل رو داشته باشیم نصف جاده سد کرج و آب برده دوفردای دیگه کل جاده رو آب میبره واقعان جاده به این زیبائی حیف خراب شه مدیران راهداری فقط موقعه حادثه احساس مسئولیت میکنن جاهای سیل خیز و فرسوده رو باید تعمیر اساسی کرد بگیرین جاده رو ببندین واقعان نیاز به تعمیر اساسی داره
آخرین اخبار