ضرورت تولید محتوای فرهنگی متناسب با نیاز جامعه

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: تولید محتوای فرهنگی متناسب با نیاز جامعه به‌دلیل حجم زیاد تهاجم فرهنگی و نیز احصای مشکلات و علل آسیب‌های اجتماعی و شناسایی نقاط ضعف فرهنگی با بهره‌مندی از فناوری نوین و فضای مجازی ضرورت دارد.

حجت‌الاسلام حسین کثیرلو در نشست با مدیر و معاونان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل با بیان اهمیت و نقش اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی در تقویت و ترویج فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی در جامعه و تاکید مقام معظم رهبری در خصوص تحقق اهداف متعالی انقلاب فرهنگی اظهار کرد: قبول مسئولیت در این حیطه بسیار خطیر و ارزشمند است و باید همه توان و ظرفیت برای تحقق اهداف پیش‌بینی شده صرف شود.

او افزود: پیچیدگی جوامع امروزی و گسترش افسار گسیخته شبکه‌های اجتماعی و حجم مطالبی که متاسفانه بیشتر از سوی دشمنان نظام، جامعه اسلامی را نشانه گرفته است، ایجاب می‌کند از طریق بهره‌مندی از ظرفیت تکنولوژی نوین و فضای مجازی، محتوا‌ها و برنامه‌های مفید و مورد تقاضای جامعه تولید شود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل ترویج و گسترش آموزه‌های دینی در بین مردم به‌ویژه جوانان را از عوامل موثر در کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست و ادامه داد: هر قدر در این حوزه کارنامه موفقی داشته باشیم، معضلات اجتماعی کمتر شده و اختلافات و دعوی و میزان ورودی پرونده‌ها به محاکم قضایی کاهش خواهد یافت.

کثیرلو با بیان اینکه یکی از مسئولیت‌های مهم مدیران، حفاظت و نگهداری از اموال عمومی و بیت‌المال است تصریح کرد: از مصادیق صیانت از بیت‌المال، اخذ سند تک برگی برای املاک دولتی از سوی دستگاه‌های اجرایی است و دستگاه قضایی ضمن آمادگی برای رفع مشکلات حقوقی، مهلت زمانی برای مدیران استان تا پایان سال جاری مشخص کرده تا هر چه سریع‌تر نسبت به اخذ سند مالکیت، متعلق به دستگاه متبوع خود اقدام کنند.

امیر رجبی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل نیز در این نشست گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های مختلف فرهنگی استان ارائه کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.