سارقان منازل در روستا‌های کهک قم دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان قم از دستگیری باند پنج نفره سارقان منازل فصلی روستا‌های اطراف کهک قم و کشف ۲۲ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ جعفر عباسعلی پور گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد منازل فصلی روستا‌های اطراف کهک که باعث احساس ناامنی و بروز نارضایتی بین اهالی و ساکنان شده بود، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

او ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام یکسری اقدامات پلیسی متوجه شدند که سارقان در قالب یک اکیپ سه تا ۵ نفری با استفاده از۲دستگاه خودروی سواری پراید در محل‌های سرقت حضور یافته و ضمن شناسایی منازل فصلی خالی از سکنه در فرصت مناسب اقدام به سرقت می‌کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم با اشاره به شناسایی سه نفر از سارقان توسط کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی اضافه کرد: با هماهنگی دستگاه قضایی و با همکاری پاسگاه انتظامی کهک در یک اقدام غافلگیرانه هر سه نفر متهم دستگیر شدند.

عباسعلی پور عنوان کرد: با اعتراف متهمان دو نفر دیگر از همدستان دستگیر و در نهایت به ۲۲ فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح بخش کهک اعتراف کردند.

شهرستان کهک در فاصله ۳۰ کیلومتری مرکز شهر قم دارای ۲ بخش مرکزی و فردو است، جمعیت ثابت این شهرستان ۳۰ هزار نفر و جمعیت متغیر آن تا ۸۰ هزار نفر تخمین زده می‌شود.

با مصوبه هیات دولت و پیگیری‌های استاندار وقت قم در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ تشکیل شهرستان‌های جدید کهک و جعفریه در استان قم تصویب شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار