دستگیری یکی از مروجان بی اخلاقی فضای مجازی در کردستان

رئیس پلیس فتای کردستان از دستگیری فردی با ترویج مسایل غیر اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی در فضای مجازی خبر داد.

سرهنگ مهدی دانش‌پور رئیس پلیس فتای کردستان  از بازداشت فردی با ترویج مسائل غیر اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی در فضای مجازی کردستان خبر داد و اظهار داشت: این جوان ۲۵ ساله در پی رصد مستمر فضای سایبری توسط کارشناسان پلیس فتای استان دستگیر و روانه زندان شد.

او اقدامات غیر اخلاقی از جمله دوست‌یابی، همسر یابی، انتشار تصاویر افراد و فروش اطلاعات شخصی را از اتهامات این فرد دستگیر شده ذکر کرد و گفت: پلیس به صورت شبانه‌روزی فضای مجازی و حقیقی را تحت کنترل داشته و با افرادی که تحت برهم زدن فضای آرامش و آسایش شهروندان را داشته باشند، قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

دانش پور از اجرای طرح عملیاتی در برخورد با رفتارهای هنجارشکنانه در فضای مجازی استان کردستان خبر داد و تصریح کرد: این اقدام بر اساس مطالبات مردمی و به ویژه کاربران فضای سایبری است.

دانش‌پور؛ اشاعه و ترویج فحشا در فضای مجازی، ترغیب به بی‌حجابی، تن‌نمایی، مدلینگ مبتذل، لایوهای مستهجن غیراخلاق و پیکر تراشی مصادیق مجرمانه است و برابر قانون با کسانی که در این راستا فعالیت کنند، برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس فتای استان کردستان به مروجان ناهنجارهای اجتماعی در فضای مجازی هشدار داد: تمامی تحرکات هنجارشکنان اجتماعی در فضای مجازی تحت کنترل پلیس است. شهروندان و کاربران فضای مجازی در صورت هر گونه کلاهبرداری و اگر امکان مراجعه حضوری برای آنان وجود ندارد، می‌توانند از طریق وب ‌سایت پلیس فتا به نشانی www.CyberPolice.ir، شکایت خود را ثبت و خواستار تحقیقات پلیسی باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.