ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی قم حمایت می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: ورزشکاران روستایی و عشایری باید توان خود را در میادین مختلف نشان دهند و حمایت از ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی قم در برنامه‌ها است.

ابراهیم سانی خانی ظهر چهارشنبه در مجمع انتخابات رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی استان قم گفت: مردم کشورمان در جای جای روستا‌ها و نقاط عشایری حق بهره مندی از امکانات ورزشی را دارند.

سانی خانی افزود: خوشبختانه به برکت استقرار نظام جمهوری اسلامی در ایران، روستاییان و عشایر از امکانات ورزشی بهره‌مند هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: روستا‌ها نیاز به مدیر جهادی دارند و رای امروز اعضای مجمع هیئت ورزش روستایی نشان از آن دارد که ورزشکاران به نیرو‌های جهادی و مردمی بیشتر گرایش دارند.

سانی خانی بیان کرد: ورزشکاران روستایی و عشایری باید توان خود را در میادین مختلف نشان دهند تا شاهد نشاط در بین روستاییان و عشایر باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم  گفت: باید گام‌های بزرگی در ورزش روستایی با کمک بخشداران، ائمه جمعه و جماعات برداشته شود تا مردم طمع شیرین ورزش را بچشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در پایان آمادگی کامل این اداره کل برای حمایت از هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی را دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.