اختصاص ۱۱ هزار بلیت استخر رایگان برای قشر‌های محروم قم

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از اختصاص ۱۱ هزار بلیت استخر رایگان برای قشر‌های محروم استان و در آستانه تعطیلات دانش آموزان و شروع فصل تابستان خبر داد.

ابراهیم سانی خانی گفت: تمامی خدمات به مناطق محروم در حوزه استخر‌ها و توزیع بلیت‌ها از طریق کانون‌های فرهنگی هنری مساجد محلات صورت می‌گیرد.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: سال گذشته ۱۰ هزار بلیت استخر رایگان برای قشر‌های محروم در قم توزیع شد و امسال برنامه ریزی شده است تا ۱۱ هزار بلیت استخر رایگان برای استخر‌های وابسته به اداره کل ورزش و جوانان توزیع شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم یادآور شد: امسال با تصمیم ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت به کانون‌های مساجد استان واگذار شده است و در قالب این طرح بلیت‌های استخر نیز توزیع می‌شود.

سانی خانی هدف از اجرای طرح را توسعه ورزش در میان تمامی قشر‌های جامعه عنوان کرد و افزود: قشر‌های محروم بعضا ممکن است به دلیل مشکلات مالی نتوانند از ورزش شنا بهره‌مند شوند، از این رو است که اداره کل ورزش و جوانان اقدام به توزیع بلیت استخر در میان قشر‌های محروم می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: در دولت انقلابی آیت الله رئیسی همه قشر‌های جامعه باید از امکانات ورزشی بهره‌مند شوند و اداره کل ورزش و جوانان قم طرح‌های مختلفی دارد تا ورزش را به نزد قشر محروم جامعه ببرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۱۰ خرداد ۱۴۰۲
نون بهشون میدادید بهتر بود
آخرین اخبار