تربیت ۲۲۰ مربی قرآن‌آموز در طرح بشری فارس

رییس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از اجرای طرح بشری در این استان خبر داد و گفت: در قالب این طرح ۲۲۰ مربی قرآن‌آموز تربیت شدند.

احمدرضا نداف گفت: دومین دوره آموزشی نوین قرآن کریم «بشری» با هدف تربیت مربی قرآن کریم به همت معاونت قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره ارشاد شهرستان جهرم و مؤسسه قرآن و عترت حضرت امام علی (ع) رسماً کار خود را در هفته آخر خردادماه جاری آغاز کرد.

او با بیان اینکه در این دوره قریب ۲۲۰ نفر مربیان قرآن‌آموز در سطح استان و به‌ویژه شهر دارالمومنین جهرم، ثبت‌نام و شرکت کرده‌اند که دوره آموزشی یاد شده به صورت دو روز فشرده صبح و عصر برگزار می‌شود، گفت: آیین گشایش این رویداد قرآنی در جهرم با حضور امام جمعه شهرستان حجت‌الاسلام مدبر و برخی از مسئولان کلید خورده و تا ۲۷ خردادماه جاری ادامه دارد.

مدیر گروه قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس یادآور شد: داوطلبانی از داراب، استهبان، اقلید، شیراز، خفر، لارستان در این دوره‌ها شرکت داشته‌اند.

نداف گفت: آموزش نوین قرآن کریم «بشری» منجر به صدور گواهی از طرف معاونت قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد شد و تمام افرادی که در این دوره شرکت می‌کنند به عنوان مربی طرح بشری در مؤسسات و شهر‌های خودشان انتخاب می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.