فرمانده انتظامی استان سمنان:

۹۰ درصد از پرونده‌های پلیس فتا به نتیجه می‌رسد

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای گفت: ماهانه ۲۰۰ پرونده در حوزه پلیس فتای این استان تشکیل می‌شود و ۹۰ درصد از این پرونده‌ها به نتیجه می‌رسد.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، فرمانده انتظامی استان سمنان  در آیین کلنگ‌زنی پروژه ساختمان اداری پلیس فتای استان سمنان اظهار کرد: در راستای برقراری امنیت، کار پلیس بسیار حساس و دارای ظرافت خاص است.

وی افزود: روزانه بالغ بر ۳۰۰ نوع مأموریت توسط کارکنان نیروی انتظامی استان سمنان انجام می‌گیرد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در راستای انجام بهتر این مهم ایجاد زیرساخت‌هایی از جمله ساختمان پلیس فتا امری حائز اهمیت است، گفت: خدمات‌رسانی توسط نیروی انتظامی باید در شأن مردم استان سمنان باشد.

موقوفه‌ای عنوان کرد: ماهانه بالغ بر ۲۰۰ مورد پرونده در حوزه پلیس فتای استان سمنان تشکیل می‌شود و بیش از ۹۰ درصد از این موارد به نتیجه می‌رسد.

وی گفت: اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع جرم در حوزه فضای مجازی استان سمنان در دستور کار قرار دارد.

احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان نیز در این مراسم اظهار کرد: خط مقدم برقرار امنیت پایدار، کارکنان خدوم و سبزپوشان فراجا هستند که همواره اقدامات مستمر و مؤثر در راستای توسعه این امنیت در حال انجام است.

وی ضمن قدردانی از فرماندهی و کارکنان نیروی انتظامی استان سمنان در راستای توسعه امنیت پایدار گفت: این پروژه مهمی در حوزه پلیس فتا است که برای مجموعه مردم استان در حوزه امنیت مبارک بوده و هرچه سریع‌تر باید به بهره‌برداری برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.