تجلیل از دانش آموزان مدال آور در المپیاد‌های علمی

از هشت دانش آموز مدال آور المپیاد‌های علمی کشور با حضور استاندار خراسان شمالی تجلیل بعمل آمد.

مدیر کل امور تربیتی و مراقبت از آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش استان گفت: با اجرای طرح نماد که همان اقدامات مشاوران در گذشته است سیستمی شدن ارتقای آموزش مهارت‌های خود باوری، درمان و مددکاری را در دانش آموزان شاهد هستیم.
 امیر تجلی نیا گفت: تمرکز فعلی آموزش و پرورش باید بر روی موضوع آموزش و هدایت تحصیلی دانش آموزان و کمک به انتخاب آزادانه رشته و حمایت والدین از دانش آموزان باشد.

استاندار خراسان شمالی گفت: این مدال آوران اعتلای علمی استان را رقم می‌زنند لذا مدیران آموزش و پرورش در جهت رشد و پرورش چنین استعداد‌های خاصی تلاش کنند.

محمدرضا حسین نژاد در خصوص اهمیت برنامه‌های اوقات فراغت دانش آموزان نیز افزود: در موضوع اوقات فراغت زمانبندی حائز اهمیت است.

او با بیان اینکه زمان بندی برنامه‌های اوقات فراغت دانش آموزان نباید در طول تابستان ادامه داشته باشد، افزود: استفاده حداکثری از دانش آموزان در ابعاد مختلف فرهنگی، حرفه آموزی، کار آموزی، مذهبی، صنایع به عنوان برنامه‌های اوقات فراغت باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار خراسان شمالی هم ابراز امیدواری کرد با شناسایی نقاط قوت و ضعف آموزشی و پرورشی علاوه بر تامین زیرساخت‌ها به ویژه در فضای آموزشی خراسان شمالی رتبه مناسب را در کشور کسب کند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان هم برنامه ریزی برای آموزش مهارت‌های دانش آموزان را به ویژه برای فصل تعطیلات دانش آموزی در تابستان پیش رو مهم عنوان کرد.

برچسب ها: المپیاد علمی ، تقدیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.