ایمان و امید، محور برنامه های اوقات فراغت امسال

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی از برنامه ریزی اوقات فراغت برمبنای دو محور ایمان و امید خبر داد.

طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: به دنبال فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در ۱۴ خرداد امسال در مرقد حضرت امام (ره) و اشاره به دو کلید واژه ایمان و امید، این دو محور سرلوحه برنامه‌های اوقات فراغت امسال در استان قرار گرفته است.

او افزود: عمده برنامه‌هایی که برای اوقات فراغت در نظر گرفته شده است مسجد محور بوده و از اولویت برنامه‌ها این است که آموزش موضوعات دینی و مذهبی را داشته باشیم.

طالبی ادامه داد: امسال دبیرخانه اوقات فراغت در اداره کل ورزش و جوانان  قرار داده شده است و سامانه‌ای پیش بینی شده که به زودی راه اندازی می‌شود و برنامه‌های اوقات فراغت همه دستگاه‌های اجرایی در آن قرار داده می‌شود و مردم با مراجعه به این سامانه می‌توانند برای ثبت نام در کلاس‌های مورد نظر برای نوجوانان و جوانان خود اقدام کنند.


بیشتر بخوانید


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی اظهار کرد: موضوع عفاف و حجاب نیز در مسائل دینی و ایمانی آورده شده و تأکید شده افرادی که به عنوان مربی انتخاب می‌شوند تأکید ویژه‌ای بر عفاف و حجاب داشته باشند.

او گفت: براساس تصمیات گرفته شده، اداره کل فنی و حرفه‌ای به منظور مهارت آموزی برای پرکردن اوقات فراغت در حوزه‌های مختلف باید برنامه ریزی داشته باشد و دوره‌های آن‌ها باید منجر به صدور گواهی نامه شود و به سمت اشتغال زایی جوانان حرکت کند.

طالبی عنوان کرد: برای اوقات فراغت مشوق‌هایی مانند اردوی راهیان پیشرفت (بازدید از صنایع و معادن استان) پیش بینی شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: همچنین اردو‌های تشویقی مانند پیاده روی اربعین نیز امسال پیش بینی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.