زکات یک میلیارد و ۸۴۹ میلیون ریال جمع‌آوری شده در ارشق

رئیس کمیته امداد ارشق گفت: میزان زکات جمع‌آوری شده در سال زراعی گذشته بیش از یک میلیارد و ۸۴۹ میلیون ریال در بخش ارشق بوده است.

رحیم علمی اظهار کرد: ما در روز‌های گذشته شاهد برگزاری جشنواره علمی، فرهنگی و ترویجی زکات در بخش ارشق بودیم که پیش بینی می‌شود امسال این میزان زکات افزایش یابد.

او خاطرنشان کرد: با همراهی کشاورزان و دامداران در ارشق پیش بینی جمع‌آوری ۲ میلیارد و ۱۵۴ میلیون ریال زکات را داریم. رئیس کمیته امداد ارشق به وضعیت منطقه اشاره کرد و افزود: با توجه به خشکسالی و عدم بارش به موقع، اکثر مزارع گندم و جو در روستا‌ها آسیب دیده‌اند.

علمی بیان کرد: عمده درآمد ساکنان بخش ارشق از طریق دامداری و کشت گندم و جو آن هم به صورت دیم به دست می‌آید.

او اضافه کرد: جشنواره علمی، فرهنگی و ترویجی زکات در بخش ارشق با حضور امام جمعه این بخش، مسئولان و عاملان زکات، دهیاران و شورا‌های اسلامی و مسئولان دعوت شده از استان برگزار و بر اهمیت امر زکات تاکید شد.

رئیس کمیته امداد ارشق از اهدای ۶ فقره جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد بخش ارشق خبر داد و بیان کرد: با این حرکت سعی داریم تا زمینه تشکیل نظام خانواده با تسهیل‌گری خاص را ایجاد کنیم.

علمی ارزش ریالی ۶ فقره جهیزیه اهدایی را بالغ بر یک میلیارد و ۳۸۷ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این جهیزیه‌ها که شامل ۶ فقره لوازم خانگی بود به همت کمیته امداد امام خمینی ارشق به نوعروسان اهدا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.