جهاد اسلامی: ایران مقابل اشغال کرانه باختری ایستاده است

خالد البطش تاکید کرد که سفر اخیر اعضای جنبش جهاد اسلامی به تهران به وضوح ثابت کرد که ایران مقابل یهودی سازی قدس و اشغال کرانه باختری ایستاده است.

خالد البطش، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به سفر اخیر اعضای این جنبش به ریاست زیاد النخاله به ایران تاکید کرد که این سفرها ادامه دار خواهد بود.

خالد البطش در گفتگو با المیادین تصریح کرد: رژیم اسرائیل تلاش می‌کند تا پیامد‌های نبرد "انتقام آزادگان" را از بین ببرد، اما شجاعت آزادگان بار دیگر نشان داد که مقاومت آماده است.

این عضو جنبش جهاد اسلامی در ارتباط با سفر اخیر اعضای این جنبش به ایران گفت: ما با رهبران حماس در تهران نشستی برگزار کردیم و ممکن است دیدار‌های دیگری از این دست در ایران برگزار شود.

او با اشاره به حمایت های مستمر ایران از مسئله فلسطین اضافه کرد: سفر ما به تهران به وضوح ثابت می‌کند که جمهوری اسلامی مقابل یهودی سازی قدس و اشغال کرانه باختری ایستاده است.

 خالد البطش در ارتباط با گمانه زنی ها در مورد ادعای حمله رژیم صهیونیستی به ایران تاکید کرد: اسرائیل به ایران حمله نخواهد کرد، زیرا به خوبی می‌داند که اگر این کار را انجام دهد، زندگی شهرک نشینان آن بر باد خواهد رفت.

عضو جهاد اسلامی در ادامه به اتفاقات اخیر در کرانه باختری و جنایت اشغالگران علیه اردوگاه جنین پرداخت و تصریح کرد: تنش زایی‌های اسرائیل در کرانه باختری ادامه دارد و اگر دشمن بر اقدامات یهودی‌سازی پافشاری کند، ما در آستانه یک نبرد بزرگ قرار خواهیم گرفت.

او گفت: همه جناح‌های مقاومت در صورت تداوم یهودی سازی، شانه به شانه در مقابل دشمن خواهند ایستاد و نبرد بزرگی را آغاز خواهیم کرد و این رویارویی دور نیست. این نبرد بزرگ نبرد یک جناح خاص یا یک میدان خاص نخواهد بود و دشمن خواهد دید که میدان‌های نبرد متعددی علیه آن گشوده خواهد شد.

خالد البطش در پایان گفت: درگیری‌های کرانه باختری نشان‌دهنده افزایش آمادگی مقاومت است و ما در مرحله جدیدی با عنوان آمادگی و افزایش کارآمدی قرار داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
دوره جنگ کشته.گفتمان صلح باید به وجود اید
آخرین اخبار