معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش:

تجهیزات بومی موجب امنیت پایدار است

سرتیپ خوش قلب گفت: تولید تجهیزات راداری و موشکی بومی علاوه بر عدم وابستگی به تعمیر و نگهداری سامانه‌های پدافندی موجب ایجاد امنیت پایدار در مرز‌های هوایی کشورمان شده است.

امیرسرتیپ دوم محمد یوسفی خوش قلب معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع فرماندهان یگان‌های عملیاتی این نیرو، اظهار داشت: نیروی پدافند هوایی با اولویت قرار دادن دانش‌محوری در مراکز علمی، تحقیقاتی و آموزشی این نیرو توانسته است به فناوری‌های نوین دست پیدا کند و به رشد و تعالی برسد.

معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش، خاطرنشان کرد: تولید تجهیزات راداری و موشکی بومی علاوه بر عدم وابستگی به تعمیر و نگهداری سامانه‌های پدافندی موجب ایجاد امنیت پایدار در مرز‌های هوایی کشورمان شده است.

وی با بیان اینکه امنیت بستر توسعه در تمامی عرصه‌ها است، افزود: نیروی پدافند هوایی ارتش بخش بزرگی از تولید امنیت در کشورمان را عهده‌دار است و در این راستا بصورت شبانه روزی در صیانت از مرز‌های هوایی کشورمان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

امیرسرتیپ دوم خوش قلب با اشاره به استفاده حداکثری از ظرفیت کارکنان پایور، وظیفه و خانواده کارکنان در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن، تصریح کرد: آگاه‌سازی و مراقبت نسل جوان نسبت به چالش‌ها و تهدیدات فضای مجازی باید در اولویت امور باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار