به زودی؛

کارخانه های آسفالت و تاسیسات شن و ماسه شهرداری زرند افتتاح می شوند

شهردار زرند از به نتیجه رسیدن دو پروژه‌ بزرگ کارخانه آسفالت و کارخانه تاسیسات شن و ماسه تمام اتوماتیک شهرداری خبر داد و گفت: به زودی شهروندان از این پروژه‌ها منتفع می‌شوند.

سیدرضا حسینی نژاد فرماندار زرند در بازدید از پروژه‌های شهرداری زرند با قدردانی از اقدامات این دستگاه، آن را مصداق کامل اقدام جهادی عنوان کرد و گفت: خدمت صادقانه که از تاکیدات مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای مدظله العالی و رئیس جمهور است را می‌توان در عملکرد شهردار جهادی به عینه مشاهده کرد و قطعا بازخورد این نوع اقدامات به رضایتمندی مردم می‌انجامد که رضایت خداوند را هم در پی خواهد داشت.

او همچنین از شورای اسلامی شهر و در راس آن رئیس جهادی و انقلابی شورا هم قدردانی کرد و گفت: در میدان بودن، مردِ میدان می‌خواهد و شهردار و رئیس شورای شهر واقعا همیشه در میدان خدمتگزاری حاضرند و این عملکرد به الگویی برای سایرین تبدیل خواهد شد.

علی ضیاالدینی شهردار زرند نیز با ارائه گزارشی از به نتیجه رساندن دو پروژه‌ بزرگ کارخانه آسفالت و کارخانه تاسیسات شن و ماسه تمام اتوماتیک شهرداری خبر داد و گفت: به زودی شهروندان از این پروژه‌ها منتفع می‌شوند.

او افزود: ما می‌توانستیم با یک سوم هزینه‌ ساخت کارخانه آسفالت، برخی از معابر را زیر پوشش آسفالت قرار دهیم و باعث تمجید مردم شویم؛ ولی ما در قبال این مردم مسئولیت داریم و باید کاری می‌کردیم که نه فقط برای یک مدت موقت؛ بلکه برای همیشه به آسفالت مورد نیازمان دسترسی داشته باشیم و این محقق نمی‌شد جز اینکه با تحمل برخی مشکلات و سختی ها، این مسیر روشن را پایه ریزی کنیم و خداوند را شاکرم که عنایات حضرتش شامل حال ما شد و در کنارمان اعضای شورای اسلامی شهر با تمام وجود همکاری کردند که اگر این موارد نبود این پروژه محقق نمی شد.

شهردار زرند سپس به پروژه‌ تاسیسات شن و ماسه هم اشاره کرد و گفت: سعی داریم این پروژه هم با کارخانه‌ آسفالت هم زمان به مدار تولید برسند و با افتتاح این پروژه بتوانیم علاوه بر تامین نیاز‌های شهرداری، به تامین مصالح مورد نیاز شهروندان بپردازیم که از جهات مختلف و با ورود این دو پروژه، هم شهروندان و هم مجموعه‌ خدمتگزار مردم یعنی شهرداری، نتایج آن را درک خواهند کرد و حتما این مسئله نیز به تعامل بیشتر و بهتر مردم با شهرداری ختم می‌شود.

ضیالدینی از حجت الاسلام شجاعی نماینده ولی فقیه در شهرستان زرند  و عفت شریعتی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی که در پیشبرد اهداف مدیریت شهری، مستمرا با مجموعه شهرداری همکاری داشته و دارند قدردانی کرد.

سردار ایرانمنش رئیس شورای اسلامی شهر نیز به آیه ۱۰۳ سوره آل عمران  مبنی بر "واعتصموا بحبل الله جمیعا لاتفرقوا"، اشاره کرد و فرصت پیش آمده را راز و رمز موفقیت شهرداری و شورا عنوان کرد و گفت: و ما از همان ابتدا به اتفاق همکارانم در شورا برای موفقیت شهرداری و خدمت بیشتر به مردم هم قسم شدیم و این همدلی شورا و شهرداری در ادوار مختلفی که شخصا خادم مردم در پارلمان شهری بودم، بی سابقه است.

او از اجرای پروژه‌های متعدد در مدت کمتر از دو سال حضور علی ضیاالدینی شهردار به عنوان یک اتفاق مهم و اساسی نام برد و افزود: روشنایی، نورپردازی و بهسازی بسیاری از پارک‌ها و بوستان‌ها در تمام مناطق شهری، بهسازی ناوگان ماشین آلات فرسوده، و اجرای این دو پروژه‌ بزرگ و مهم که به صورت تمام اتوماتیک و بدون هیچ آلایندگی انجام شده است، تفسیری از همین آیه‌ شریفه بود و ان شاءالله در ادامه عمر شورا نیز تداوم خواهد یافت.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.