انتقاد حاجی‌بابایی از حقوق ۷ میلیونی کارکنان نوسازی مدارس

نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه به کارمندان نوسازی مدارس و کانون پرورش فکری توجه لازم نشده ، گفت: چگونه باید بپذیریم مهندسی که پروژه‌های چند ده میلیارد تومانی را نظارت و تایید می‌کند ،دارای حقوق ۷ میلیونی باشد؟

حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس عصر امروز آیین اختتامیه دومین دوره مسابقات ورزشی کارکنان نوسازی مدارس منطقه ۶ کشور با تایید و تاکید بر لزوم رفع مشکل رتبه‌بندی و سایر کاستی‌هایی که در حق کارمندان نوسازی انجام گرفته است گفت: تعداد کارکنان نوسازی مدارس در کل کشور شاید به اندازه کارکنان اداره آموزش وپرورش یک شهرستان نباشد و ما نیز در کمیسیون پیگیر حل این مشکل خواهیم بود.

نماینده مردم همدان در مجلس افزود: قبول دارم به کارمندان نوسازی مدارس و کانون پرورش فکری که جزئی از وزارت آموزش و پرورش هستند توجه لازم نشده و چگونه باید بپذیریم مهندسی که پروژه‌های چند ده میلیارد تومانی را نظارت و تایید می‌کند دارای حقوق ۷ میلیونی باشد؟

وزیر اسبق آموزش و پرورش با ذکر مواردی از زمان تصدی وزارتش اضافه کرد: سعی من ارتقا جایگاه و رعایت شان معلمان و کارمندان وزارتخانه بود که در این خصوص می‌توان به برنامه‌هایی از جمله ایجاد منزلت و تکریم معلمان، مشکلات معیشتی، بیمه و ... اشاره کرد.

حاجی بابایی اشاره کرد: حجم برنامه‌ها آنقدر زیاد و فشرده است که قدرت حضور در این مراسم‌ها سخت است، اما وقتی گفتند کارکنان نوسازی مدارس استان‌های منطقه ۶ کشور حضور دارند مشتاق شدم در جمع شما حاضر شوم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان نیز ضمن ارائه گزارش عملکرد از برگزاری مسابقات ورزشی منطقه ۶ کشور گفت: انگیزه برگزاری این مسابقات نه صرفا رقابت ورزشی بلکه ایجاد حلقه اتصال عرصه تلاش و کوشش حرفه‌ای مهندسی و نشاط فردی و اجتماعی است.

حمید شیرازیانی با بیان مسائل و مشکلات حوزه ادارات کل نوسازی مدارس که در حضور دکتر حاجی بابایی نماینده مردم همدان ورئیس کمیسیون محاسبات و بودجه مجلس شورای اسلامی انجام گرفت بیان کرد: کارمندان نوسازی مدارس که از خانواده وزارت آموزش و پرورش هستند در رتبه بندی و فوق العاده شغلی مورد بی مهری واقع شده اند.

مدیرکل فنی و تحقیقات سازمان نوسازی مدارس کشور نیز از میزبانی بسیار خوب استان همدان قدردانی و دیدار کارکنان نوسازی مدارس استان‌های کشور را لازم دانست و گفت: تبادل علمی و تجربیات فنی و ایجاد فضای صمیمانه بین کارکنان نوسازی مدارس کشور در ارتقا سطح عملکردی مفید و موثر خواهد بود.

واعظی با ذکر دلایل و اهداف این گونه مسابقات و برنامه‌ها ادامه داد: استان‌های کشور در قالب ۶ منطقه به صورت همزمان باهم به رقابت پرداختند که منتخبان آن‌ها در تیر ماه سال جاری در مشهد مقدس درمسابقات نهایی به رقابت خواهند پرداخت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.