انهدام باند زورگیران جنوب اصفهان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گفت: باند ۴ نفره سارقان زورگیر تلفن همراه در منطقه جنوب شهر اصفهان منهدم شد.

 رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گفت:  باند ۴ نفره سارقان زورگیر تلفن همراه در منطقه جنوب شهر اصفهان  با ۱۶ فقره سرقت منهدم شد.


سرهنگ حسین تُرکیان افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت گوشی تلفن همراه شهروندان با تهدید سلاح سرد در منطقه جنوب شهر اصفهان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

او گفت:  کارآگاهان پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت و جمع آوری آثار و ادله لازم سرانجام موفق شدند با اقدامات پلیسی و تخصصی هویت سارقان را به دست آورند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان افزود: جستجو برای شناسایی متهمان ادامه داشت تا اینکه ۳ نفر از این افراد که در حال زورگیری از یک شهروند بودند با اقدام ضربتی و به موقع ماموران دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

این مقام انتظامی استان عنوان داشت: با اعترافات متهمان یکی دیگر از همدستان به همراه مالخر اموال مسروقه نیز در عملیاتی دیگر دستگیر و در تحقیقات صورت گرفته به ۱۶ فقره زورگیری گوشی تلفن همراه اقرار کردند.

سرهنگ ترکیان افزود: کارشناسان ارزش اموال به سرقت رفته را بیش از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

تُرکیان خاطر نشان کرد: با تکمیل شدن تحقیقات، پرونده تشکیل و تمامی متهمان دستگیر شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.