هشدار شرکت برق:

برق ادارات پرمصرف قطع می شود

شرکت برق آذربایجان‌غربی هشدار داد: اداراتی که نسبت به رعایت مدیریت مصرف برق در ایام اوج بار بی‌توجه باشند، با قطع برق روبرو خواهند شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگاران گفت: اداراتی که نسبت به رعایت مدیریت مصرف برق در ایام اوج بار بی‌توجه باشند، با قطع برق روبرو خواهند شد و در این راستا، برق ۲۵ اداره و دستگاه اجرایی در استان قطع شده است.

طاهر کیامهر با بیان اینکه  در صورت تکرار در رعایت نکردن میزان مصرف برق، اسامی این ادارات اعلام خواهد شد، تاکید کرد: در صورتی به وصل مجدد برق ادارات  پرمصرف اقدام خواهد شد که بالاترین مقام مسوول آن اداره زیر بار تعهد رعایت مصرف برود.

وی ادامه داد: یکی از اهداف تغییر ساعت کاری ادارات، مدیریت مصرف و کاهش مصرف انرژی برق در ساعات اوج بار مصرف است و انتظار داریم کارکنان دستگاه‌ها یک ساعت زودتر از پایان ساعت کاری دستگاه‌های سرمایشی را خاموش کنند.

کیامهر اظهار کرد: مصرف برق همه ادارات به صورت لحظه‌ای و برخط با استفاده از کنتور‌های هوشمند در حال رصد است و هر دستگاهی که در مدیریت مصرف توجه لازم را نداشته باشد، با قطع برق روبرو خواهد شد.

وی گفت: در خرداد امسال از ۶۱۲ اداره دولتی در استان بازدید و ۳۹۱ مورد اخطاریه نیز برای پُر مصرف صادر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.