صدور بیش از ۱۱۰۰ فقره کارت هوشمند ناوگان باری و مسافر در آذربایجان غربی

مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۱۰۰ فقره کارت هوشمند ناوگان باری و مسافر در استان صادر شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران  از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۱۰۰ فقره کارت هوشمند ناوگان باری و مسافر در استان صادر شده است اظهار کرد: در این مدت رانندگان ناوگان و باری و مسافری استان نیز  ۵۸۲ فقره کارت هوشمند رانندگی دریافت کرده اند.

پیمان آرامون ادامه داد: علاوه بر صدور کارت های جدید هوشمند در این بازه زمانی ۹۳۱۹ کارت هوشمند ویژه  ناوگان باری و ۱۶۴۳ فقره کارت هوشمند نیز مربوط به رانندگان بخش مسافری در استان آذربایجان غربی تمدید شده است.

این مسئول متمایز کردن رانندگان حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای را از اهداف اجرایی کردن کارت هوشمند عنوان کرد و افزود: کارت هوشمند برای رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری  به عنوان مدرک شناسایی و مجوز فعالیت رانندگان در بخش حمل و نقل جاده‌ای محسوب می‌شود.

آرامون یادآور شد: براساس دستورالعمل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در حال حاضر صدور کارت هوشمند رانندگان و ناوگان صرفا از طریق سامانه mojavez.ir و تمدید کارت هوشمند رانندگان از طریق smartcard.rmto.ir  صورت می‌گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از رانندگان، شرکت‌های حمل و نقل  و همشهریان خواست؛ شکایات و نارضایتی خود را از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها، اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.